fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורטאי השנה 2015

תרשמו לפניכם: טקס ספורטאי השנה המסורתי של 'הד הקריות' ואתר בלינקר לשנת 2015 יתקיים ביום שני 8.6 באולם הספורט בקרית ביאליק. בשנה שעברה הוכתרו אורן מאירוביץ' וולדי קופמן ממכבי קרית מוצקין כדוריד. מי יהיה ספורטאי השנה? בקרוב נדע
מנכל באלאנס עוזי נסימי וספורטאי השנה שעברה אורן מאירוביץ' וולדי קופמן מיקי קופל ותגלית העונה שעברה הכדורגלן שובל גוזלן (צילום: דוד סויפר)
מנכל באלאנס עוזי נסימי וספורטאי השנה שעברה אורן מאירוביץ' וולדי קופמן מיקי קופל ותגלית העונה שעברה הכדורגלן שובל גוזלן (צילום: דוד סויפר)

בימים אלה מתקיימים המחזורים האחרונים של ליגת העל בכדורגל, גם משחקי סדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל מסתיימים בקרוב.

זמן קצר אחר כך, ביום שני 8.6.15 יתקיים טקס ספורטאי השנה המסורתי של 'הד הקריות'. טקס שלמעשה חותם את העונה הספורטיבית. מאז שפרסמנו שהטקס הולך ומתקרב עשרות אנשים ביקשו לקבל פרטים. הטקס יתקיים באולם הנפלא ברחוב דפנה בקרית ביאליק. צפויות הפתעות. צרפנו מספר קטגוריות חדשות. '

הד הקריות' ממשיך במסורת של תמיכה וחשיפה של ענפי ספורט שלא מקבלים תהודה, בשביל זה אנחנו כאן. בעונה שעברה הוכתרו כדוריידני מכבי מוצקין, השוער אורן מאירוביץ' והמקשר/מרכז ולדי קופמן יחדיו כספורטאי השנה של 'הד הקריות' ואתר בלינקר. העונה האחרונה לא הבליטה בצורה יוצאת דופן ספורטאי כלשהו בענף מסוים, ישנם לא מעט ספורטאים בענפי הספורט השונים שמועמדים לזכות בתואר הנכסף. בשבוע הבא נפרסם את רשימת הקטגוריות בענפים השונים ואת הספורטאים המועמדים להיבחר בכל ענף. נאפשר לקוראים לקחת חלק בבחירה.

מנכל באלאנס עוזי נסימי וספורטאי השנה שעברה אורן מאירוביץ' וולדי קופמן  מיקי קופל ותגלית העונה שעברה הכדורגלן שובל גוזלן  (צילום: דוד סויפר)
מנכל באלאנס עוזי נסימי וספורטאי השנה שעברה אורן מאירוביץ' וולדי קופמן מיקי קופל ותגלית העונה שעברה הכדורגלן שובל גוזלן (צילום: דוד סויפר)

גם השנה יעניק מיקי קופל, מבעלי קופל גרופ את חסותו לטקס, כפי שעשה בשלוש השנים הקודמות. גם מועדון הכושר באלאנס בקרית מוצקין ימשיך לתת חסות זו השנה השנייה ברציפות. מנכ"ל המועדון עוזי נסימי הודיע כי בדומה לשנה שעברה גם השנה יקבלו כל הספורטאים הנבחרים, בכל הענפים, מנוי לבאלאנס. יש לציין כי כמעט כל הספורטאים שנבחרו בשנה שעברה ניצלו את המנוי והגיעו למועדון הכושר ונהנו מהמתקנים המשובחים של המכון והאווירה הצעירה והספורטיבית. רק לפני ימים ספורים פגשתי שם את ולדי קופמן, שנמצא בפגרה ומנצל את הזמן כדי לשמור על כושר.

במהלך הטקס יתקיים מופע מרהיב של אילן חיפה בריקוד משולב של נכים על כיסאות גלגלים ובני זוג לצידם, שאינם נכים. 'הד הקריות' והנהלת מרכז השיקום והספורט של אילן חיפה בקרית חיים סגרה את הנושא לשביעות רצון שני הצדדים. אין ספק שצפויה חוויה מיוחדת לצופים הרבים. בנוסף יש כוונה להעניק מגן הוקרה לאחד הספורטאים הגדולים ביותר שקמו בקריות בשני העשורים הקודמים.

בשבוע הבא נגלה את כל הפרטים שקשורים לטקס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות