fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכוננים לסיבוב השני

רגע לפני שהנהלת אתא מעלה את הזר שלה על המטוס, בדרך הביתה, נתן השחקן הזר הצגה ברבע הרביעי ביום שלישי עם 18 נקודות. ביום שלישי יחל הסיבוב השני, אתא תצא למשחק חוץ נגד באר יעקב, שניצחה באתא בסיבוב הראשון.
מימין: ג'רמי אלן ודארל סאמרס
תצוגה נהדרת של הזרים. מימין: ג'רמי אלן ודארל סאמרס (צילום: איסר רביץ)
מימין: ג'רמי אלן ודארל סאמרס
תצוגה נהדרת של הזרים. מימין: ג'רמי אלן ודארל סאמרס (צילום: איסר רביץ)

אחרי ניצחון חוץ של אלצור אתא, התייצבה הקבוצה ביום שלישי למשחק ביתי נגד טבעון/מגידו, במטרה להשיג ניצחון שני רצוף, מה שלא הצליחה לעשות כל הסיבוב הראשון. מלכתחילה זו הייתה משימה קשה, כי טבעון היא קבוצת צמרת חזקה. בתום 40 דקות, בעיקר אחרי מחצית שנייה נפלאה, ניצחה אתא בגדול 68:80 והיא מאותת לכל הליגה שהיא בדרך לפלייאוף העליון. אתא פתחה את המשחק עם הזר הותיק ג'רמי אלן, שכבר הבין שהוא צריך לארוז מזוודות, כיוון שלפני שבועיים הגיע זר אחר במקומו, דארל סאמרס. יש גם זר שלישי בקבוצה מרפי הולווי, שנפצע בינתיים. לא נלאה אתכם בסיפור הזרים, תעברו ל'שוס', רק נדגיש כי אלן שיחק. הוא שיחק רע שלושה רבעים ואז קרה משהו. נחזור אליו בהמשך.

אתא פתחה לא טוב בהתקפה, אבל סל אדיר של סאמרס הכניס אותה לעניינים. הקבוצה עלתה ליתרון 9:13, אותו איבדה עד מהרה וטבעון סיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:22. גם הרבע השני לא הביא בשורה לאוהדי אתא. טבעון עלתה ליתרון 27:32 והגדילה אותו להפרש שיא 31:40. אתא הצליחה לצמק מעט וירדה למחצית בפיגור 40:34. בתחילת המחצית השנייה התעורר הקפטן הותיק אילן נניקשוילי, שחזר הביתה, אחרי רומן קצר בהפועל עפולה. חטיפה שלו, בתוספת לאסיסט ומיד אחר כך שתי שלשות רצופות, הרימו את היכל הספורט בגן הרצל. אתא עשתה ריצה של 3:10 ועלתה ליתרון 43:44, וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 52:54. מכאן אתא לא הסתכלה אחורה. לפתע ג'רמי אלן נראה כמו כוכב אן.בי.אי, הוא קלע 18 נקודות מטורפות בעשר הדקות האחרונות, למעשה תשע, כיוון שמאמן אתא, שרון אברהמי, הוציא אותו דקה לסיום לסטנדיג אובישין, והוא קיבל את זה בגדול מהקהל. אברהמי הבין בשלב הזה שהוא בבעיה. כי הוא צריך להחליט בימים הקרובים מי מבין שלושת הזרים יעלה על המטוס בדרך לאמריקה.

קלעו לאתא: ג'רמי אלן 27, דארל סאמרס 16 (8 ריב'), סיימון פארין 10 (7 אס', 5 ריב'), אילן נניקשוילי 10 (9 אס', 6 ריב'), נועם לייש 7, כריס ווטסון 4 (7 ריב'), יפתח זיו ומוטי מוסקוביץ' 2 כ"א. ביום שלישי יחל הסיבוב השני, אתא תצא למשחק חוץ נגד באר יעקב, שניצחה באתא בסיבוב הראשון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות