fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחת כהן

"יעקב כהן רואה בלקוחותיו כמי שמצטרפים למשפחה המורחבת שלו". כך אומרת אשת השיווק של הפרויקט "נאות מוצקין", על היזם שעומד בראש חברת "כהן יעקב עבודות הנדסה ופיתוח בע"מ". החברה שבונה פרויקט יוקרה בקרית אתא, "משכנות תאנים", מדווחת כי מרבית יחידות הדיור בשלב א' כבר נמכרו
משכנות תאנים, קרית אתא ׁׁ(הדמיה: ARTׂ)
משכנות תאנים, קרית אתא ׁׁ(הדמיה: ARTׂ)

חברת "כהן יעקב עבודות הנדסה ופיתוח בע"מ" יכולה בהחלט להתגאות בהישגיה: מרבית יחידות הדיור בשלב א' של פרויקט הדגל שלה "משכנות תאנים" שבקרית אתא, כבר נחטפו. בעקבות הביקוש הרב, נותר מספר מצומצם של יחידות.

הפרויקט היוקרתי, הממוקם ברחוב התאנים – הרחוב הקיצוני בגבול המזרחי של קרית אתא -כולל 32 יחידות דיור: בתים בני חמישה חדרים מרווחים מאוד, דירות גן ופנטהוואזים. כל הבתים הם במפלס אחד. הבתים בפרויקט נבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר והם כוללים מפרט טכני עשיר ומפנק. בחברה לא מוכנים להתפשר על האיכות. הפרויקט נבנה עם הלך רוח ירוק בתחומים שונים, ובהם בידוד, צריכת חשמל, הנדסת אנוש ועוד. יצוין כי הלקוחות לא נכנסים לבית ריק: עם כניסתם לבית החדש, הם מקבלים שי בדמות חבילת מוצרי חשמל. פרויקט "משכנות תאנים" ממוקם באזור פסטורלי, ירוק ומודרני. מולו נשקפים השדות הרחבים של קיבוצי האזור, אשר מרחיבים את הלב ומקרבים את הדיירים לטבע. ומה מהנה יותר מאשר לגור בעיר ולהרגיש בכפר? האזור כולו מודרני ומעוצב, שכן הוא מבוסס על בניה חדשה, שהתבצעה במהלך השנים האחרונות.

הקליקו על מגזין הנדל"ן של "בית פלוס"

משכנות תאנים, קרית אתא ׁׁ(הדמיה: ARTׂ)
משכנות תאנים, קרית אתא ׁׁ(הדמיה: ARTׂ)

בחברת "כהן יעקב עבודות הנדסה ופיתוח בע"מ" מודעים מאוד לצורך של המשפחה המודרנית בסביבת מגורים נוחה, המותאמת לצרכיה: בסמוך לפרויקט ממוקמים גני ילדים, ישנן חנויות, וקיימת תחבורה ציבורית. הדיירים אף נהנים מפארק שעשועים הנמצא במרחק הלכה קצר. זאת, בנוסף לשפע שמציעה העיר, ולקרבה לצירי הכבישים הראשיים. החברה בוררת בקפידה את אנשי המקצוע ואת היועצים עמם היא עובדת. האני מאמין המוביל את בעליה, הקבלן והיזם יעקב כהן, הוא שבית קונים פעם בחיים ומשקיעים בו את כל החסכונות והמשאבים, וגם את כל החלומות על הקמת הקן הפרטי. לכן, כהן מאמין שמגיע ללקוח לקבל את הטוב ביותר. חברת הדס אדריכלים היא החברה המתכננת, כאשר החשיבה המנחה אותה היא התאמת הבית לצרכים המודרניים של המשפחה, עם מקסימום נוחות והנאה מהקן הפרטי. בהתאם לכך, הבתים הם מרווחים, נעימים, פרקטיים, ומותאמים לצורכי המשפחה המודרנית.

החברה מלווה גם על ידי חברת "אתגרים", בהנהלת ירון וינוקור, המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום המגורים, ומלווה חברות בנייה וקבלנים לאורך כל התהליך -מראשיתו ועד למסירת הדירות לדיירים. בנוסף, הפרויקט נהנה מערבות בנקאית ומלווה על ידי בנק לאומי. רוכשי הדירות הם קיבוץ גלויות איכותי ומרשים מכל הקשת של החברה הישראלית – זוגות צעירים, משפרי דיור, דיירים לקראת גיל הפנסיה ועוד. היזם יעקב כהן הוא מאוד מנוסה וותיק בתחום הבנייה. כהן הוא קבלן רשום משנת 86' ומחזיק ברישיון ג' 5, שהוא הרישיון בדירוג הגבוה ביותר. במקצועו כהן הוא מהנדס בנייה, בוגר הטכניון. כהן בנה עד כה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ואף זכה במכרזים של המדינה, ובהם של משרד הביטחון. הפרויקט אחרון שבנה כהן בקריות הוא "נאות מוצקין", במשכנות אמנים בקרית מוצקין. מדובר ב-54 יחידות דיור ברחובות נעמי שמר, עוזי חיטמן והמשוררים, שכבר אוכלסו במלואן. הפרויקט כולל פנטהאוזים, דירות גן ודירות חמישה חדרים. פרויקט מרהיב נוסף שבו מתגאה החברה ממוקם ברחוב ז'בוטינסקי בנהריה, וכולל שלושה מגדלי יוקרה בבנייה רוויה.

אשת השיווק של הפרויקט "נאות מוצקין", סיגלית שטיל לוי, מספרת: "יעקב כהן רואה בלקוחות שלו כמי שמצטרפים למשפחה המורחבת שלו. הוא מעורב באופן אישי בכל התהליך, נפגש עם כל לקוח, מספק אוזן קשבת ודלתו פתוחה לאורך כל הדרך. בהיותו איש שומר מצוות, האכפתיות והגישה האנושית מתחברים ל'אני מאמין' הרוחני שלו. יעקב מאוד מאמין בכך שצריך לראות, לפני הכל, את טובת הלקוח. גם לאחר האכלוס, הוא שומר על קשר חם ואכפתי עם הלקוחות. בחגים הוא מקפיד לשלוח שי לחג לדייריו. חשוב לו שהאדם או המשפחה שנכנסו לבית שבנה ייהנו מהקן החם שהוא בנה עבורם, ויחיו בו חיים נוחים ומספקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות