fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגור בעיר, להרגיש בכפר

נוף ירוק ואוויר צלול. עלי גבעה | צילום: יח"צ
נוף ירוק ואוויר צלול. עלי גבעה | צילום: יח"צ

פרויקט "עלי גבעה" – השלב האחרון יצא לדרך: מתחם צמודי הקרקע החדש של קרית אתא

בסמוך לגבעת רם וטל בקרית אתא, נבנה פרויקט "עלי גבעה", מתחם צמודי קרקע, השוכן בסביבה שקטה ופסטורלית בשכונת תל חי. הפרויקט נבנה על ידי חברת גבעות תל חי בע"מ, בבעלותו של שאול וולפשטיין, בעל ניסיון רב שנים בתחום היזמות והבנייה.

בפרויקט "עלי גבעה" נבנים בתים צמודי קרקע, הממוקמים על גבעה הטובלת בנוף ירוק ואוויר צלול ונהנים מנוף פתוח. מתחם "עלי גבעה" המבוקש מושך אליו אוכלוסייה איכותית וצעירה ומציע סביבה ירוקה, מוסדות חינוך מובילים, גני ילדים, מתנ"סים, גינות ציבוריות, מגרשי משחקים ומערכת מפותחת של שירותים עירוניים מתקדמים. רק כמה דקות מהפרויקט, משתרע פארק הספורטק על פני כ-35 דונמים, הכולל, בין השאר, מרבדי דשא נרחבים, שבילי הליכה, מגרשי ספורט וכושר, מתחם גלגיליות ומתקני משחק, כל מה שדרוש לבילוי משפחתי עם הילדים.

רוכשי הבתים בשלב זה, שהינו האחרון לפרויקט, ייהנו מאורח חיים משפחתי ושליו במיוחד ומקרבה למרכז העיר ולכל מוקדי התרבות, הקניות, הבילוי והפנאי. המיקום המצוין מקנה גם נגישות קלה ומהירה וקיצור משמעותי של זמן הנסיעה לכל אזורי הארץ באמצעות עורקי התחבורה העיקרים. ביניהם כביש עוקף קריות, כביש 780 וכביש 79.

השכונה ממוקמת בשטחה מוניציפלי של קרית אתא, המתהדרת באחת ממערכות החינוך המתקדמות בארץ ושמה דגש מיוחד על חינוך איכותי לילדים ולנוער, תוך שהיא מציעה שפע של מוסדות חינוך מצוינים ומושקעים, צוות פדגוגי מובחר, מעבדות, אולמות ספורט ותוכניות לימוד, בהן תוכנית מופ"ת במקצועות הריאליים לתעודת בגרות וללימודי תואר ראשון באוניברסיטה. לצד כל אלה פועלים בעיר מגוון חוגי העשרה המטפחים ומעשירים את התלמידים.

בניית המתחם של שלב ב' בפרויקט הסתיימה זה מכבר. שלב א' כבר נבנה ואוכלס אף הוא.

בימים אלה, שלב ג' של הפרויקט נמצא בעיצומה של הבנייה. בין הבתים למכירה: פנטהאוז של 6 חדרים + מרפסת גדולה שכוללת מחסן פרטי במפלס הדירה. בנוסף, ישנן דירות גן של 5 חדרים בשטח של כ-118 מ"ר + גינה פרטית במחיר של 1.52 מיליון שקלים בלבד. הינכם מזומנים לבוא ולהתרשם הן מהדירה לדוגמה והן מהשלבים הקודמים.

הפרויקט  מלווה על ידי בנק דיסקונט ורוכשי הדירות מקבלים ערבויות חוק מכר כבטוחה לכספם. הפרויקט נבנה בסטנדרט גבוה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים.

לפרטים ניתן לפנות למשרד המכירות ברחוב בית"ר 48 בקרית אתא, בטלפון: *2265

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות