fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוננות גבוהה במד"א לקראת יום הבחירות

לרגל יום הבחירות, שייערך ביום שלישי הקרוב, יעלה מד"א את רמת הכוננות בכל רחבי הארץ. במידת הצורך יאובטחו גם פעילים שירוכזו במקומות הומי אדם, הפגנות, עצרות וצמתים ברחבי הארץ
צוותי מגן דוד אדום באבטחת אירוע (צילום דוברות מד"א)
צוותי מגן דוד אדום באבטחת אירוע (צילום דוברות מד"א)

כוננות בחירות במד"א: בעקבות הערכת מצב מיוחדת שקיים מנכ"ל מד"א רב מגן אלי בין, עם הנהלת מד"א, הוחלט כי כוחות מד"א בכל רחבי הארץ יפעלו בכוננות גבוהה. זאת בכדי לאפשר יום בחירות תקין, ולסייע במידת הצורך גם לציבור הרחב שימצא ביום שבתון וחופשה.

כוחות מד"א מתכוננים גם ליום עמוס בפעילות רחוק מן הקלפיות. לאור העובדה כי ביום הבחירות ייהנה רוב הציבור מיום שבתון, צפויים בני אדם רבים למלא את הפארקים ברחבי הארץ, את מסלולי הטיול בדרום ובצפון ולגדוש את מרכזי הערים. על כן, מחדדים במד"א את הנחיות הזהירות הבאות:

– יש להשגיח מקרוב על ילדים בקרבת מסלולי טיול הכוללים מים, אבנים, או צמחיה עבותה.

– אין להשאיר ילדים ברכב סגור ללא השגחה. חום הרכב בתקופה זו של השנה עלול לעלות ולגרום לפגיעה חמורה בילד שנותר בתוכו.

– בעת נהיגה בדרכים, יש לתת יתר תשומת לב על הנעשה בכביש. תנועת כלי הרכב צפויה להיות ערה מאוד לאורך כל שעות היום, והסכנה לתאונות דרכים מסוגים שונים עולה.

צוותי מגן דוד אדום באבטחת אירוע (צילום דוברות מד"א)
צוותי מגן דוד אדום באבטחת אירוע (צילום דוברות מד"א)

– יש לוודא כי בעת היציאה למסלול הטיול, מצוידים המטיילים בכובעים, ביגוד מתאים וכן בכמויות מספיקות של מזון ובעיקר שתיה.

– אין לצאת לטייל בסמוך לשעות החשיכה, או בשעות החשיכה עצמן. מטיילים שילכו לאיבוד בלילה, קשה שבעתיים המלאכה למוצאם ולהשיבם בשלום.

– יש לשים לב לתנועת ילדים בשולי הכבישים, ובסמוך למעברי חצייה. ילדים רבים עלולים 'לקפוץ' לכביש, וקיימת סכנה עצומה בפגיעה בהם.

"על מנת להימנע ככל הניתן מפגיעות בנפש אני קורא לציבור הרחב לנקוט יתר תשומת לב ביום הזה. בכל צורך רפואי חייגו מיידית למד"א בטלפון חירום 101, והישמעו להוראות החובשים והפאראמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א למקום", ביקש אלי בין

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות