fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: הפסד לעירוני אתא בתחילת גמר הפלייאוף

צילום: דורון גולן

אחרי סדרה מתישה של חמישה משחקים נגד האלופה הפועל כפר סבא, הבטיחה קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא את עלייתה לסדרת גמר הפלייאוף על אליפות המדינה בכדורעף. בצד השני חיכתה מחזיקת הגביע מכבי חיפה שרוצה להשלים דאבל. מכבי חיפה פייבוריטית  לנצח את הסדרה, אבל גם הפועל כפר סבא הייתה פייבוריטית נגד קרית אתא וכולנו יודעים איך הסדרה הסתיימה. העניין הוא שאתא מתחילה לצבור עייפות ועומס גופני קשה, לא רק בגלל שהיא שיחקה חמישה משחקים קשים מאוד מול כפר סבא, לעומת שלושה משחקים קלים של מכבי חיפה, אלא גם פציעתה של חוסמת האמצע דשה פחם היא משמעותית.

אתא פתחה מצוין וניצחה את המערכה הראשונה בתוצאה 25:19. גם בהמשך התפתח מאבק די צמוד, אבל מכבי חיפה ניצחה בשלוש המערכות הבאות ובסיום 1:3 לחיפה (25:19, 21:25, 23:25, 19:25).

צילום: דורון גולן
מחכים לתשובה חיובית. דשה פחם, רגע אחרי שנפצעה בברך (צילום: דורון גולן)

אתא נתנה פייט מצוין לחיפה, שנראתה קצת חלודה, אולי בגלל שהייתה לה מנוחה ארוכה, אבל בסיום פערי הכוחות באו לידי ביטוח ואם לא די בכך גם צוות השיפוט חילק פה ושם מתנות למקומיות, כולל שליפת כרטיס אדום לספסל, מה שגרר נקודת חובה לאתא.

ביום שישי הקרוב בשעה 14:00 יתקיים משחק מספר 2 בסדרה של הטוב מ-5. אתא כבר הוכיחה העונה שאסור לזלזל בה. תמיד כשנדמה שהקבוצה על סף קריסה, מצליחות השחקניות למצוא כוחות כדי להפגין יכולת גבוהה, שמובילה את הקבוצה לתוצאות מפתיעות. לא קל להסתדר בלי שחקנית שישייה מובילה בדמותה של דשה פחם, שעברה בדיקת NRI ומחכה לתשובה, בתקווה שתוכל לחזור במהרה. מצד שני לשורות הקבוצה חזרה לאחרונה נטשה קרוק, לאחר הפסקה ארוכה מאוד בשל בעיות גב חמורות.

מאמן אתא וובה טודורוב נשמע אופטימי: "אנחנו, המנהל המקצועי אריה זלינגר ואני, נפיק לקחים מהמשחק ואנחנו בטוחים שבסוף נצליח במשימה".

יומיים אחרי המשחק בבית, תצא אתא למשחק השלישי בסדרה (יום ראשון הקרוב), שיתקיים בחיפה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות