fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמסה על התינוקת: נולדה ב-5.5.15 בשעה 5 ובחדר5

כשלי בן שושן נכנסה לחדר הלידה, היא לא שיערה בנפשה עד כמה תאריך ומיקום הלידה יהיו יחודיים. גם אצל משפחת אס, ה- 15. 5.5 הוא תאריך מיוחד
לי שושן וביתה (צילום: פיוטר פליטר)
לי שושן וביתה (צילום: פיוטר פליטר)

יום הלידה של תינוק, הוא תמיד יום מיוחד, אבל יש גם כאלה שנולדים בתאריך מיוחד.
כאשר לי בן שושן, בת 26 מטירת הכרמל, נכנסה לחדר הלידה לפנות בוקר היא ידעה שתאריך הלידה של בתה השלישית יהיה תאריך שכזה, אבל אז הפתיעה הפעוטה כשחליטה לקחת את העניין המספרי צעד אחד קדימה, ולהגיח לאוויר העולם בשעה 5:00 בדיוק..

"אני זוכרת שהסתכלתי על השעה ולא הפסקתי לחייך", אומרת בן שושן, "הלידה גם התרחשה בחדר מספר חמש וכל מה שיכלתי לחשוב עליו היה איזה מזל. חמסה, חמסה, חמסה".

לי שושן וביתה (צילום: פיוטר פליטר)
לי שושן וביתה (צילום: פיוטר פליטר)

גם אצל משפחת אס, ה-5.5 הוא תאריך מיוחד: 25 דקות אחרי השעה 13:00 נולדה בתם השלישית של אנה (37) ורומן (38) אס מנשר, גם היא מתהדרת בתאריך לידה מיוחד. מדובר ביום שבו השמחה כפולה בשביל המשפחה. אחותה הגדולה של הפעוטה שנולדה היום, שלי, חוגגת היום את בת המצווה שלה ונולדה גם היא ב-5.5. "שתי הבנות נולדו באותו היום, בתאריך מיוחד שכזה", מסביר רומן האב הטרי, "אנחנו מאושרים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות