fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציוד רב להכנת מטעני חבלה נתפס בדירה בצפון

נעצרו שישה חשודים. נבדק הקשר שלהם לאירועים פליליים שונים שגרמו לפגיעות בנפש ולנזקים ברכוש
ציוד שנתפס בפעילות המשטרתית | צילום: דוברות המשטרה
ציוד שנתפס בפעילות המשטרתית | צילום: דוברות המשטרה

לאחר חקירה סמויה ממושכת, פתחה הבוקר היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 בחקירה גלויה וביצעה פעילות שמהלכה נתפסו מעבדת חבלה בדירה בצפון וכן ציוד רב המשמש להכנת מטעני חבלה. שישה חשודים נעצרו לחקירה באזהרה, בחשד לביצוע עבירות של ייצור, הכנה וסחר בנשק, קשירת קשר לפשע, סחר בסם מסוכן וכן החזקת נכס שעל פי החשד גנוב. בעקבות מעצר החשודים ותפיסת המטענים סבורים במשטרה, כי הצליחו לסכל סדרת אירועים של הפעלת מטעני חבלה במרחבים ציבוריים ברחבי הארץ, שנועדו לפגוע בנפש.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בליווי פרקליטות מחוז חיפה, שראשיתה לפני מספר חודשים בעקבות פיקוח על פעילות בקרב גורמים העוסקים בפשיעה פלילית של הפעלת מעבדת חבלה, הכנת מטעני חבלה רבי עוצמה וסחר באמל"ח.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, עסקו לכאורה ברכישה וגניבה של ציוד ורכיבים המיועדים להכנה וייצור של מטעני חבלה וסחר בנשק שנועדו לפגוע באחרים בעקבות סכסוכים  שונים. במשטרה בודקים כעת האם מטענים שיוצרו על ידי מי מהמעורבים הופעלו בשנה האחרונה באירועים פליליים שונים וגרמו לפגיעות בנפש ולנזקים ברכוש.

עם מעצרם של החשודים בוצעו בבתיהם חיפושים בהם נתפסו לבנת חבלה, מערכות הפעלה, מאיצים, נפצים, מחסניות וכדורים לרובה M-16, רימון הלם, רימון רסס, פתיל רועם וכן רכיבים נוספים המשמשים להכנת מטענים.

מהמשטרה נמסר, כי תמשיך למקד אכיפה נגד תופעות של פשיעה חמורה, תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את ביטחון הציבור ופוגעות בחפים מפשע ולהביא את מבצעי העבירה לדין.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות