fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמש: אוריין רון

אוריין רון צילום: דורון גולן
אוריין רון צילום: דורון גולן

אוריין רון

גיל: 14 וחצי.

סטטוס משפחתי: בתם של רויטל ועופר, ילדת סנדוויץ' בין שני בנים.

מגורים: קרית מוצקין.

עיסוק: תלמידת כיתה ט' בחטיבת רבין.

תחביבים: היפ-הופ, בילויים עם חברות.

אוריין רון צילום: דורון גולן
אוריין רון צילום: דורון גולן

השיגעון הפרטי שלי: "אמא שלי מספרת שהתחלתי לשיר בגיל 3, כשנינט זכתה ב'כוכב נולד', ושידעתי לשיר את 'ים של דמעות' מההתחלה עד הסוף. בכיתה ד' הצטרפתי ללהקה העירונית בקרית מוצקין, 'כובע טמבל', שם למדתי לעמוד על במה ולשיר באופן מקצועי. לפני שנתיים הגעתי ל-20 המתמודדים האחרונים בתוכנית 'בית ספר למוסיקה' בערוץ 2 ובסוף לא התקבלתי כי הייתי הכי גדולה בין המתמודדים וגם יש לי קול בוגר. לא התאכזבתי כי אני יודעת שיש לי כישרון ושאני אממש את הפוטנציאל שבי. לפני שנה ההורים שלי החליטו לקחת לי מנהל אישי, אסי (הג'וקר) לביא, כדי להתחיל לדחוף את הקריירה שלי קדימה. אני מרגישה שמאוד התקדמתי, הקלטתי שני קאברים של שירי חופות, ובימים אלה אני אוספת חומרים לסינגל ומעלה סרטונים שלי לרשתות החברתיות. אנשים מאוד מפרגנים לי, אני מקבלת הרבה מחמאות וזה כיף. כשאני שרה אני מרגישה שאני פותחת את הלב לכולם ואני בעיקר רוצה לשמח אנשים".

במקביל לרצון העז לממש את הכשרון בשירה, אוריין היא תלמידה מצטיינת. "בדיוק כמו השירה, הלימודים מאוד חשובים לי ויש לי ממוצע 90. חשוב לי גם לבלות עם חברות ולהיות ילדה כמו כולם כי אני באמת כמו כולם".

היא רק בת 14 וחצי, אבל כבר הספיקה לשיר עם שני מפורסמים. "לפני שנה שרתי עם משה פרץ במופע לפני ילדים חולי סרטן בבית החולים דנה, לפני כחודשיים התארחתי במופע של דנה לפידות בזאפה הרצליה, שרתי בחגיגות המימונה בקרית מוצקין והשנה בחנוכה אני אופיע בהתנדבות בכפר הנוער נירים בבוסתן הגליל".

אוריין לא שוללת השתתפות נוספת בריאליטי שירה. "כבר קיבלתי פניות מההפקה של 'כוכב נולד', ואולי בהמשך הדרך אני אנסה שוב. בינתיים אני ממשיכה לעבוד קשה, כשהמודלים שלי הם ביונסה, אריאנה גרנדה ועדן בן זקן".

מוטו לחיים: "עם הרבה אמונה ועבודה קשה תגיע ההצלחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות