fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צמד הדי ג'ייז מקרית אתא ושיתוף הפעולה עם סקאזי

בקרוב ייצא חידוש ללהיט ענק של סקאזי, ״Hit n Run”, שהוא פרי של שיתוף פעולה של הדי ג'ייז הקרייתים מאור סוסנה ואופק פילו (TOX1C) עם היוצר הענק. שיר חדש משותף יצא לאחרונה בשיא ימי הקורונה
סקאזי והשותפים לשיר, הצמד "טוקסיק" ו"טריאנגל" | צילום: באדיבות מאור סוסנה
סקאזי והשותפים לשיר, הצמד "טוקסיק" ו"טריאנגל" | צילום: באדיבות מאור סוסנה

בדיוק כשהקריירה שלהם הייתה בשיא הנסיקה, פרצה הקורונה לחיינו. צמד הדי ג׳ייז מאור סוסנה ואופק פילו מקרית אתא, המוכרים גם בשם הבמה שלהם ״טוקסיק״ (TOX1C) היו דקה לפני סיבוב הופעות ראשון בחו"ל ושיתוף פעולה עם סקאזי, כשהוחלט על השבתת עולם התרבות בגלל הנגיף.

מאור סוסנה ואופק פילו באולפן בקרית אתא | צילום: אריאל מזרחי
מאור סוסנה ואופק פילו באולפן בקרית אתא | צילום: אריאל מזרחי

אין במה במועדוני הקריות וחיפה שצמד הדי ג'ייז "טוקסיק", רק בני 24, לא תקלטו בה והקפיצו את הבליינים שאוהבים את המוזיקה שהם עושים. החיבור ביניהם התחיל לפני 10 שנים בבית הספר. אז כבר הבינו שהמוזיקה היא משהו שילווה את שניהם כל חייהם. לפני שמונה שנים התחילו לעבוד ביחד כצמד, כשהם מסמנים לעצמם מטרות וחלומות להגשים.

המפגש הראשון של סוסנה ופילו עם סקאזי (אשר סוויסה) היה לפני פחות משנה, כשעבדו על שיר חדש, "ayy muchacho", ביחד עם צמד נוסף של די ג׳ייז מחיפה, עמית מרדכי ועידו נצר, המוכרים בשם טריאנגל (Triangle). מרדכי ונצר, שהכירו את סקאזי מקרוב שיתפו אותו בשיר החדש. סקאזי אהב והתחבר, וכן יצא שארבעת הדי ג'ייז עבדו עם סקאזי על השיר החדש.

בחודש מרס, כשהקורונה כבר הייתה עובדה מוגמרת, החליטו סוסנה ופילו, בעצה משותפת עם סקאזי ומנהליו, שלמרות הכל, הם מוציאים את השיר לאור, לפחות כדי להעלות לעם את המורל.

השיר "ayy muchacho":

סוסנה מספר: ״לא בכל יום מקבלים הזדמנות כה גדולה לעבוד עם אמן מוכר ומוכשר כמו סקאזי. הוא שמע את השיר ורצה שנתחיל לעבוד עליו מיד, מרוב שהוא עף עליו. מהרגע שהכרנו אותו, הוא התייחס אלינו נהדר. כשהשיר יצא והבנו שאנחנו נכנסים לתקופה בעייתית, הוא היה שם לעזור ולתמוך. כמו אח גדול הוא היה שם בשבילנו״.

כשהשיר החדש יצא וגם החל להכות גלים בזכות כתבות במדיה ותוכניות טלוויזיה, שבהן סקאזי התארח וסיפר על שיתוף הפעולה עם הדי ג'ייז הצעירים, סקאזי אובחן כחיובי לקורונה ונכנס לבידוד. פילו וסוסנה ניצלו את התקופה הקצרה, שבה חיי הלילה נפתחו מחדש, וניגנו את השיר במועדונים.

בימים אלה, כמו כל העוסקים בענף התרבות והבילויים, גם פילו וסוסנה לא מופיעים, אבל באולפן שלהם בקרית אתא, הם עובדים במלוא המרץ, כל יום עד השעות הקטנות. לאחרונה החלו גם לכתוב, להלחין ולהפיק שירים באנגלית, ועל הפרק גם פרויקט עם אמן מוכר שהשתתף בעונה האחרונה של ״הכוכב הבא״. סקאזי המשיך לעבוד איתם מרחוק, גם כשהיה בבידוד, וביחד יצרו חידוש ללהיט הכי גדול שלו ״Hit n Run”, כשאת החידוש הפיקו פילו וסוסנה אצלם באולפן בקרית אתא.

פילו: ״השיר צפוי לצאת בקרוב. אנחנו מקווים שהמצב יירגע, על מנת שהפעם לא נפספס את ההזדמנות שעליה תמיד חלמנו. בינתיים אנחנו מנסים לקחת את התקופה על הצד הכי טוב וממשיכים לעבוד קשה בשביל היום שאחרי".

החידוש ללהיט "hit n run":

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות