fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוכרחים להמשיך לנגן בקפה לנדוור מוצארט

צומת מוצארט בקרית מוצקין שוב מואר לאחר שקפה לנדוור שב לפעול בהתאם למגבלות. "הבמה הפתוחה" מזמינה אליה להקות מקומיות
במה פתוחה ורוזלך. לנדוור מוצארט | צילום: עצמי
במה פתוחה ורוזלך. לנדוור מוצארט | צילום: עצמי

מאת רינה קיסלמן

בקפה לנדוור בצומת מוצארט בקרית מוצקין מתאוששים מימי סגר הקורונה. לאחר שבימי הסגר הפעילו רק שירות משלוחים – וגם אז זה לא היה ברצף בגלל ההנחיות המשתנות בכל פעם – המקום שב לאחרונה לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

החולפים בצומת יכולים להבחין עתה, שהמקום שהיה חשוך בחודשים האחרונים, שוב מואר, והלקוחות שבו לטעום מהרוזלך המפורסמים של קפה לנדוור.

שגיא חזן, מבעלי המקום: "גם עכשיו, כשחזרנו לעבוד, כמות האנשים היא לא כמו פעם. אמנם הצעירים לא חוששים להגיע, אבל המבוגרים עדיין חוששים לצאת לבתי קפה. בגלל ההגבלות שהוטלו על מקומות הבילוי – שמירת מרחק ומספר אנשים – מספר האנשים שיכולים להיכנס אלינו מוגבל". יצוין, כי קפה לנדוור בצומת מוצארט, בימי שגרה, מלא כמעט עד אפס מקום בכל ימות השבוע.

הבמה הפתוחה

בטרם נחתה עלינו מגפת הקורונה החלו בלנדוור מוצארט בהפעלת מיזם מקומי מקסים, "במה פתוחה", כשאחת לחודש לפחות מופיעה במקום להקה על טהרת הנגנים המקומיים. עתה, אנו שמחים לבשר על שובו של הפרויקט – כמובן בהתאם למגבלות. בעלי המקום לא חוסכים בתאורה ולא במגברים, והצלילים העולים מבית הקפה נשמעים למרחוק.

קפה לנדוור מוצארט ממוקם באחד הצמתים המרכזים של הקריות, בדיוק במקום בו שכנה במשך שנים רבות מסעדת מוצארט המיתולוגית, שעל שמה נקרא הצומת.

צפו: פרויקט "במה פתוחה" שב לפעול בקפה לנדוור בצומת מוצארט

כתבות נוספות בנושא:

הפרויקט של צומת מוצארט

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות