fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לי התרגשות אדירה בבטן

השחקנית והזמרת אפרת בן צור, פעם נהריינית תופיע במוצאי שבת, הכי קרוב לעיר הולדתה: במועדון הג'אם בעכו. להילה גושן היא מספרת למה העבודה על אלבומה השלישי לקחה כל כך הרבה זמן ולמה בחרה טקסטים דווקא של משוררת אמריקאית מהמאה ה-19
"אני יודעת איפה ההופעה תתחיל ואיפה היא תיגמר". אפרת בן צור (צילום: אנגליקה שר)

במוצאי שבת, תעלה על בימת מועדון הג'אם בעכו השחקנית והזמרת אפרת בן צור. את בן צור אפשר למצוא בדרך כלל על בימות תיאטרון גשר, ובימים אלה ממש היא עושה תפקיד במחזה "יונה ונער" מאת מאיר שלו, עליו כבר זכתה בפרס, ובשנים האחרונות אפשר היה לראות אותה מככבת בסדרות "תמרות עשן" ו"שבתות וחגים" בהוט.

לפני שמונה חודשים יצא אלבומה השלישי, "רובין", וכעת היא בעיצומו של סיבוב הופעות עם שירים מהאלבום וגם שירים מהאלבומים הקודמים, ואפילו מתרגשת במיוחד להגיע ולהופיע בכמעט עיר הולדתה, נהריה. עבור בן צור עכו, זה מספיק קרוב.
"אני משחקת בתיאטרון גשר במחזה 'יונה ונער' בתפקיד מאוד מרגש שנמתח על פני חיים שלמים של דמות מילדותה ועד זקנתה. תפקיד מרגש ומקסים. מעבר לזה יש את האלבום השלישי שלי, 'רובין' שיצא לפני שמונה חודשים. הוא מורכב ומקסים".

מועדון הג'אם, מתחם med, רח' ההגנה 1 עכו, מוצ"ש, 12.1, 21:00, כרטיסים בטל': 9019480

הכתבה המורחבת תתפרסם ביום שישי בעכבר העיר של הד הקריות

"אני יודעת איפה ההופעה תתחיל, אך אני לא יודעת איפה היא תיגמר". אפרת בן צור (צילום: אנגליקה שר)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות