fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצצה לדלתות הטובות בעולם

למה לכם לשלם מחיר מופרז על הדלתות שאתם רוכשים? חברת THE DOORS הוקמה לפני 24 שנה במטרה לתת מענה יעיל ותחרותי לשוק הפרטי בישראל בתחום הדלתות

מבחר הדלתות שמציעה חברת THE DOORS הוא מהגדולים בישראל ועכשיו החברה מציעה לכם דלתות מעולם אחר עם הנתונים הטובים ביותר במחירי השוק הזולים ביותר בארץ, בתנאי שתרכשו 3 דלתות ומעלה.

בשנה האחרונה הבית הפך למקום המרכזי ביותר בחיינו. בשל הנסיבות אנו מוצאים עצמנו מבלים שעות רבות בתוך הבית והרצון להפוך את המקום לנוח יותר ולגרום לנו לתחושת רוגע הוביל אותנו לגלות את חברת THE DOORS ולהתאהב בקולקציית דלתות הכניסה והפנים שיש לחברה להציע.

אולם תצוגה מפואר

כבר בביקור הראשון באולם התצוגה המפואר תגלו את המבחר הגדול ביותר בישראל לדלתות כניסה ופנים, חלקן במלאי וחלקן בהזמנה מראש. איכות המוצר נמצאת בעדיפות עליונה ולכן אין פשרות בנוגע לטיב חומר הגלם ויצירת הדלתות נעשית תחת בקרת איכות קפדנית במיוחד.

שנים רבות של עשייה בתחום בנו לחברה שם מכובד וידוע בקרב קבלני הבניין ואדריכלים רבים ועכשיו גם הצרכן הפרטי יכול ליהנות ממחירי השוק האטרקטיביים ביותר ומהאיכות של דלתות הכניסה והפנים של THE DOORS.

קולקציית דלתות הפנים של חברת THE DOORS
קולקציית דלתות הפנים של חברת THE DOORS

לרוכשים מעל 3 דלתות, מבצע של פעם בחיים לסט קומפלט כולל פרזול מלא: דלתות 100% פולימרי רק ב-990 ש"ח, דלתות פלקסבורד רק ב-890 ש"ח

כל לקוח מקבל יחס אישי החל מהסברים על הדלתות השונות, מציאת פתרונות יצירתיים, התאמה אישית לצרכי הבית ועד למחיר מיוחד במעמד הרכישה. המכירה נעשית ברחבי הארץ, מדן ועד אילת ומבחר הדלתות שיש לחברה להציע בהתאם, החל מסגנון מודרני וקו נקי ועד לדלתות בסגנון רנסנס, פריזאי וטוסקנה והדלתות ניתנות להזמנה בכל רוחב וגובה אפשריים.

הצרכן בעדיפות עליונה, מחירים מיוחדים

אם בא לכם להתחדש בדלתות פנים וכניסה לבית שלכם ולעצב את חלל ביתכם כמו שתמיד חלמתם עכשיו זאת ההזדמנות. חברת THE DOORS שמה לעצמה גם את הצרכן הפרטי בעדיפות עליונה ועכשיו גם אתם תוכלו ליהנות ממחירים מיוחדים על דלתות פולימריות או דלתות פלקסבורד, ברכישת 3 דלתות ומעלה.

טכנולוגיה גרמנית

לחברת THE DOORS מפעל תעשייתי בחו"ל לייצור דלתות פנים 100% פולימר והיא עומדת בתקינות הייצור הישראליות והבינלאומיות. בנוסף, לחברה שותפות עם אחד המפעלים המתקדמים בעולם לייצור דלתות בטכנולוגיה גרמנית, כאשר כל המכונות לייצור הדלתות הן תוצרת גרמניה.

סניף צ'ק פוסט חיפה: שד' ההסתדרות 2, פינת מרדכי מקלף 2
סניף ראשון לציון מערב: רח' משה שרת 38
תצוגה ומחסן לוגיסטי: רח' הגלים 57, מושב מגדים

 

כניסה לאתר של THE DOORS

לרוכשים מעל 3 דלתות, מבצע של פעם בחיים לסט קומפלט כולל פרזול מלא: דלתות 100% פולימרי רק ב-990 ש"ח, דלתות פלקסבורד רק ב-890 ש"ח

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות