fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רואות שש-שש: הפועל עירוני קרית אתא עם פתיחת עונה מושלמת

כדורעף נשים: פתיחה מושלמת לחניכות של גיא שמאי עם שש נקודות מתוך שש וגם שש מערכות רצופות צמודות בצמרת ליגת העל. המאמן גיא שמאי: "הצלחנו לבצע את תוכנית המשחק שלנו בצורה מצוינת"
מחייכות בסיום. השחקניות והצוות | צילום: הפועל עירוני קרית אתא
מחייכות בסיום. השחקניות והצוות | צילום: הפועל עירוני קרית אתא

במוצאי שבת אירחה הפועל עירוני קרית אתא את מכבי חדרה וניצחה 3:0 (25:17- 25:18-25:16). הקבוצה של גיא שמאי עם ניצחון שני העונה והרבה כוונות להיאבק עד הסוף על צלחת האליפות. מנגד, מכבי חדרה, שעלתה צפונה אחרי ניצחון קל במחזור הראשון על ק.ק ת"א, נתקלה הפעם במשוכה גבוהה יותר, שבשלב זה קשה מאוד לדלג מעליה.

חדרה ששיחקה משחק שני בלי טופיקנה, חוסמת האמצע, התקשתה כבר מתחילת המשחק עם מכות הפתיחה של קרית אתא, מה שעזר להם להשתלט על המשחק ולנצח בקלות משחק שעל הנייר היה יכול להיות צמוד יותר. נראה שכאשר טופיקנה תחזור, חדרה תיראה אחרת.

הקבוצה של גיא שמאי סיימה את המשחק עם 12 אייסים (4 של שוונסקה) ועם עוד מספר לא מבוטל של מכות פתיחה, מהן חדרה לא הצליחה להגיע להתקפה, ועם מכת פתיחה כל כך איכותית, בתוספת המתקיפות שסיימו בשנה שעברה כמובילות בצבירת נקודות, חדרה נשארה ללא מענה.

חדרה סיימה את המשחק עם 26 אחוז קבלה טובה לעומת 46 אחוז של אתא, מה שהוביל את אתא ל-53 אחוז בהתקפה אל מול 41 אחוז של חדרה.

דה קסטרו הובילה את אתא עם 21 נקודות ב-67 אחוז הצלחה, אליה הצטרפו שוונסקה עם 17 וחוסמת האמצע פריירה עם 10. גל לנדר עם 9 ושיראל ג'נח עם 8 הובילו את חדרה בהתקפה.

היעד הבא: רעננה

מאמן קרית אתא גיא שמאי: "הצלחנו לבצע את תוכנית המשחק שלנו בצורה מצוינת ולחצנו את חדרה בכמה פרמטרים, מה שהוביל לניצחון משכנע תוך הצגת יכולת גבוהה שלנו. אני מאוד מרוצה מההתקדמות ומהחיבור של הקבוצה. צריך לזכור שאנחנו קבוצה חדשה ברובה".

שמאי גם התייחס למשחק הבא: "בשבת הקרובה מחכה לנו משחק לא פשוט ברעננה. עשינו הכנה טובה למשחק ואני מקווה שנדע להראות את היכולת הגבוהה שאנו מציגים מתחילת העונה ולחזור הביתה עם עוד ניצחון".

מוצאי שבת, 19:30, הפועל עירוני קרית אתא במשחק חוץ מול מ.כ מכבי רעננה באולם פעמונים ברעננה.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות