fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני החתימה במכבי חיפה, רימון הלם הונח מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי

רגע לפני שהוא אמור להצטרף רשמית למכבי חיפה, רימון הלם הונח מחוץ לבית הוריו של עומר אצילי, המשטרה חוקרת.
אירוע לא נעים רגע לפני החתימה, אצילי | צילום: ברני ארדוב
אירוע לא נעים רגע לפני החתימה, אצילי | צילום: ברני ארדוב

רימון הלם נזרק על בית הוריו של עומר אצילי שאמור להצטרף מחר רשמית למכבי חיפה.

על פי הממצאים של משטרת חולון, מדובר באוהדים של קבוצת כדורגל שניסו להעביר מסר מאיים לעומר אצילי, שעתיד לחתום על חוזה במכבי חיפה בימים הקרובים. השחקן עצמו לא היה בבית – אך משפחתו נכחה באותה העת.

לטענת חוקרי משטרת חולון, מדובר במקום שבו אין מצלמות.

אצילי והוריו כבר עברו תשאול במשטרת חולון. הקשר הציג איומים לכאורה שקיבל למכשיר הנייד שלו בתקופה האחרונה מצד גורמים שדרשו ממנו לא לחתום במכבי חיפה, דבר שהוביל אותו להחליף מכשיר נייד. החוקרים ביקשו את אישורו של השחקן להיכנס לחשבונותיו ברשת החברתית על מנת לנסות ולדלות משם מידע נוסף.

כאמור, עומר אצילי לקראת חתימה במכבי חיפה. אחרי שסיכם סופית את תנאיו באמצעות סוכנו רונן קצב, אצילי עבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות ובקרוב יחתום רשמית על החוזה. בכל מקרה החתימה הרשמית תהיה במהלך היום או לכל המאוחר לפני אימון הבוקר מחר, כדי שאצילי יוכל ליטול חלק באימון הבכורה.

כמו כן, במכבי חיפה טוענים שמדובר באחת ההחתמות המשמעותיות של המועדון בשנים האחרונות. אצילי הוא הליגיונר השני שמגיע השנה לירוקים אחרי טאלב טוואטחה, ומדובר בשדרוג משמעותי ביותר לקבוצה ששמה לה מטרה השנה להחזיר אחרי עשור את תואר האליפות.

הקשר שקיבל עשרות זרי פרחים לביתו מהאוהדים הירוקים, ילבש את המספר 77, שכן הספרה 7 תפוסה על ידי יאניק ווילדסחוט.

 

לחדשות ספורט נוספות לחצו *כאן לדף הפייסבוק שלנו לחצו *כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות