fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדיין מושלמות: הפועל עירוני קרית אתא הביסה את מכבי רעננה

כדורעף נשים - ליגת העל: האם הפועל עירוני קרית אתא חוזרת לימי הזוהר שלה בתחילת שנות האלפיים? כמו שזה נראה כעת, הקבוצה החזקה של גיא שמאי תיאבק על צלחת האליפות לצד הפועל כפר סבא
הפסד נוסף בדרבי. שחקניות קרית אתא | צילום: הפועל עירוני קרית אתא
הפסד נוסף בדרבי. שחקניות קרית אתא | צילום: הפועל עירוני קרית אתא

כדורעף נשים – ליגת העל: עירוני קרית אתא התארחה אתמול, מוצאי שבת, באולם הפעמונים אצל מכבי רעננה  והביסה אותה 3:0 (25:13, 25:13, 25:15).

אחרי פתיחת העונה המושלמת לא נותר אלא לתהות: האם האימפריה הצפונית חוזרת לימי הזוהר שלה בתחילת שנות האלפיים, כאשר לפני 20 שנה הפועל עירוני קרית אתא השיגה 11 אליפויות ו-10 גביעי מדינה. לפי האנרגיה השוררת בקבוצה ורמת המשחקים שהקבוצה מציגה, אפשר לומר בבירור שאכן זו אחת המטרות של הצוות המקצועי וההנהלה העונה ובכלל. אין ספק שבאתא עשו עבודה מצוינת בקיץ גם בבניית הקבוצה וגם בהכנות.

כמו שזה נראה כעת, עירוני קרית אתא תיאבק על צלחת האליפות לצד הפועל כפר סבא כפי שהיה בעונה הקודמת, שהסתיימה מוקדם מהצפוי בעקבות משבר הקורונה.

מאמן עירוני קרית אתא גיא שמאי מרוצה מהיכולת ומהאפשרות לשלב את הדור הצעיר במשחקים: "הייתה פתיחת משחק מהוססת שלנו בתחילת המערכה הראשונה, אך לאחר מכן השתלטנו על משחק הסרב שלנו שעבד טוב יותר ועשה לנו את העבודה קלה יותר. אני מרוצה מאוד מהיכולת הקבוצתית שלנו ומשילוב הבנות הצעירות במשחק".

בהפועל עירוני קרית אתא שוואנסקה הובילה עם 16 נקודות (5 אייסים ו-2 חסימות), אחריה המצליבה די קסטרו עם 13 נקודות. אחוזי הקבלה בקבוצה עמדו על 47 אחוז ו-59 אחוז בהתקפה ובוצעו 21 טעויות במשחק.

ביום שישי הקרוב, 13:30, תארח הפועל עירוני קרית אתא באולם הרצל את מכבי מוסינזון הוד השרון, האחרונה בטבלה, בתקווה להשיג ניצחון משכנע שישפר את הפרש הנקודות שלה ויעלה אותה למקום הראשון בטבלה על חשבון הפועל כפר סבא.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות