fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: פראיירים לא מתים

תעלומה: איך "הצליחה" קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא להפסיד במשחק האחרון בסדרת גמר הפלייאוף נגד מכבי חיפה? אין הסבר הגיוני
מתקשה להבין מה קרה. וובה טודורוב צילום: דורון גולן
מתקשה להבין מה קרה. וובה טודורוב צילום: דורון גולן

בפיגור 2:0 בסדרת גמר הפלייאוף על אליפות המדינה יצאה ברביעי שעבר קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא בכדורעף למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בידיעה שהפסד יכתיר את מכבי חיפה כאלופה.

מאמן אתא וובה טודורוב היה משוכנע שקבוצתו יכולה לחולל מהפך בסדרה, אבל כדי לעשות את הבלתי יאמן קבוצתו הייתה חייבת קודם כל  לנצח במשחק הזה. אתא הדהימה עם משחק הרואי, הפכה פיגור 0:1 במערכות ליתרון 2:1 ובמערכה הרביעית הובילה 24:23, אבל כאן שופטת המשחק החליטה לככב ושלפה כרטיס אדום לאתא, שמשמעו, נקודה למכבי חיפה ובתום מאבק מורט עצבים חיפה ניצחה במערכה 28:30 וקבעה שוויון 2:2 במערכות. אתא יצאה גם מזה ובמערכה חמישית מצוינת הובילה 7:13. שתי נקודות חסרו לה כדי לנצח את המשחק, אבל היא נתקעה וחיפה עשתה ריצת 0:8 וניצחה 13:15. אף אחד לא הצליח להסביר מה קרה לאתא באותן דקות.

צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

בשורה התחתונה אתא הפסידה את האליפות בצורה אומללה- שלומיאלית – אכזרית, תחליטו אתם. חבל, כי מאז הצטרפותו של אריה זלינגר לצוות המקצועי הקבוצה הפגינה שיפור גדול, גם אחרי פציעתה של חוסמת האמצע דשה פחם.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות