fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: הפועל עירוני קרית אתא הביסה במחזור הפתיחה את מכבי נצרת

הפועל עירוני קרית אתא ניצחה בנצרת 3:0. הזרות הברזילאיות הרשימו והעניקו את הניצחון במחזור הראשון לקבוצתו של גיא שמאי
שליטה מוחלטת של השחקניות של גיא שמאי | צילום: הפועל עירוני קרית אתא
שליטה מוחלטת של השחקניות של גיא שמאי | צילום: הפועל עירוני קרית אתא

הפועל עירוני קרית אתא התארחה במחזור הפתיחה של ליגת העל ביום שישי אצל מכבי בנות נצרת. השחקניות של גיא שמאי התחילו מצוין את העונה, הרשימו וניצחו 3:0 (14:25-16:25-15:25).

המאמן גיא שמאי, כך נראה, בנה שוב קבוצה שתהיה אחת החזקות העונה בליגה ותנסה לשחזר את העונה המעולה אשתקד, שאילולא משבר הקורונה יכולה הייתה  להסתיים גם עם תואר. במשחק ביום שישי קרית אתא לא ממש התקשתה מול בנות נצרת.

לאחר פתיחה מהוססת של קרית אתא, השחקניות של גיא שמאי השתלטו על המשחק בעזרתן של שתי הברזילאיות, דה קסטרו ופריירה, עם 5 ו-7 נקודות בהתאמה, שהובילו לניצחון קל במערכה. בנצרת רק סיקיירה הצליחה לייצר נקודות וסיימה עם 7. המערכה השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה, כאשר דה קסטרו ופריירה המשיכו לצבור נקודות ושוונסקה הצטרפה לחגיגה.

המערכה השלישית הייתה בשליטה מוחלטת של קרית אתא, שסגרה את המשחק ב-3:0 קל. נצרת תחפש עכשיו נקודות אצל קבוצות אחרות, כי מול קבוצות כמו קרית אתא, שמכוונת גבוה, יהיה לה מאוד קשה.

את קרית אתא הובילה דה קסטרו עם 17 נקודות, אליה הצטרפו פריירה עם 14 ושוונסקה עם 12.

קרית אתא הציגה שליטה מוחלטת בהתקפה – 55 אחוז אל מול 29 אחוז בלבד של נצרת. גם בקבלה הייתה שליטה מוחלטת של אתא עם 82 אחוז אל מול 56 אחוז של נצרת.

בין הנוכחים במשחק נצפה גם היו"ר החדש של איגוד הכדורעף, אשר קסו.

מאמן קרית אתא, גיא שמאי, אמר בסיום המשחק: "אנו שמחים מאוד לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה ושמחים עוד יותר להתחיל את העונה בניצחון. המשחק הקבוצתי שלנו היה די טוב. הצלחנו לבצע את תוכנית המשחק בצורה טובה ואני שמח על כך. חוזרים הביתה ומתחילים לחשוב על המשחק הבא מול חדרה".

ביום שישי, 13:30, תארח הפועל עירוני קרית אתא באולם בגן הרצל את מכבי חדרה החזקה למשחק חשוב. חדרה אמורה להתמודד העונה עם אתא בצמרת.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות