fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל עירוני קרית אתא הרשימה במשחק הפתיחה. הביסה את ק.ק ת"א

ביום שלישי מחכה להפועל עירוני קרית אתא משחק קשה בבית מול האלופה הפועל מטה אשר / עכו, אך היא תנסה לשמור על המומנטום
נעצרו ברבע הגמר. עירוני קרית אתא במחזור הקודם נגד ק.ק ת"א | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא | צילום: העמותה לקידום הכדורעף קרית אתא
נעצרו ברבע הגמר. עירוני קרית אתא במחזור הקודם נגד ק.ק ת"א | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא | צילום: העמותה לקידום הכדורעף קרית אתא

קבוצת הכדורעף הפועל עירוני קרית אתא אירחה ביום שלישי את ק.ק ת"א למשחק הראשון העונה בליגה. קרית אתא הרשימה וניצחה 0:3 (25:12, 25:14, 25:8). שון קסל, שהגיע העונה לקרית אתא מאשדוד, הוביל את קבוצתו  לניצחון עם ניהול משחק למופת.

מי שבלט בנוסף הוא אנוש שטיפט, 20, שהיה בלתי ניתן לעצירה במכות הפתיחה וסיים עם 6 אייסים ובסך הכל 12 נקודות. חלוקת הנקודות של אתא הייתה מאוזנת, כשגם קבלנקה סיים עם 12 נקודות, אשרף אבו רוקון הצעיר עם 10 ורידלין עם 9.

רם מור מצד ק.ק ת"א עם 10 נקודות, שליש מהנקודות של קבוצתו.

אחרי הניצחון המוחץ, אתא התבססה במקום הראשון בטבלה. אמנם היא פתחה את העונה עם משחק קל על הנייר, והחבורה הצעירה של הולצמן מקווה כעת להמשיך להציג יכולת טובה בהמשך ולהיות הפתעת העונה בליגה.

המאמן אבי הולצמן אמר בסיום: "התחלנו בהתרגשות לאחר שמונה חודשים ללא משחק רשמי ואולם חדש. החברה הפגינו רצינות למרות הבדלי הרמות, דבר שנתן לי הזדמנות לשלב את כל הסגל כולל את דור העתיד שלנו. אנחנו עם הפנים קדימה לקראת המפגש מול הפועל מטה אשר. נגיע מוכנים ומרוכזים לתת הופעה טובה".

ביום שלישי הקרוב, 19:00, תארח הפועל עירוני קרית אתא ברוגוזין חטיבה ב' את האלופה מטה אשר/עכו. קרית אתא תנסה להפתיע ולשמור על המקום בפסגת הליגה.

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות