fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצטדיון במתח גבוה

איצטדיון סמי עופר בחיפה
איצטדיון סמי עופר בחיפה
איצטדיון סמי עופר בחיפה
איצטדיון סמי עופר בחיפה

ראש עיריית חיפה יונה יהב ומנכ"ל חברת החשמל הרימו את השלטר וחיברו את אצטדיון סמי עופר לקו המתח הגבוה של חברת החשמל. הקו מזין את מערכת התאורה המתקדמת שהותקנה באצטדיון ע"י החברה האיטלקית SBP, מהמובילות בתחומה בעולם ואשר כוללת בין היתר כ- 200 פנסי תאורה המאירים את כר הדשא.

עוצמת התאורה מפוזרת באופן שווה בכל שטח כר הדשא תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מחו"ל. הדשא חולק למאות משטחים קטנים שכל אחד מהם מואר בנפרד על פי התקנים המתקדמים של התאחדות הכדורגל האירופאית UEFA ותקני FIFA. התאורה המודרנית תאפשר שידור משחקים ואירועים בטכנולוגיית HD ובטכנולוגיית תלת ממד שצפויה להיכנס לשימוש מסחרי בעתיד.

חברת החשמל החלה בעבודות עוד לפני תחילת בניית האצטדיון עם פרוק קו מתח גבוה שחצה את המגרש. העבודות כללו קידוח אופקי מתחת לכביש היציאה מחיפה והטמנת קו מתח גבוה חדש באורך של כקילומטר. במהלך העבודות סיפקה החברה בתיאום עם מתכנני הפרויקט וקבלן הביצוע חיבור זמני על מנת לאפשר את הקמת הפרויקט במהירות האפשרית.

בימים האחרונים השלימו עובדי החברה את חיבור הקבע לקו מזין את האצטדיון במתח גבוה (22,000 וולט) ומשתמש בחמישה שנאים. בנוסף הוקמו באצטדיון שני גנראטורים למשחק ולחירום, 1000 ו- 800 KVA בהתאמה.

בחברת החשמל ברכו על סיום הפרויקט שהתבצע בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם עיריית חיפה, החברה הכלכלית וכל יתר הגורמים הרלוונטיים, תוך מתן עדיפות לפרויקט משום חשיבותו לקידום הספורט בעיר חיפה וסביבותיה.

יהב: "הודה לאנשי חברת החשמל על שיתוף הפעולה המקצועי שאפשר את בניית האצטדיון המתקדם בארץ והמודרני באירופה שיעניק חווית צפייה שטרם נראתה בישראל בין היתר בזכות מערכת התאורה המתקדמת מסוגה. לפני מספר שבועות קיבל האצטדיון טופס 4 שאפשר את חיבורו לקו המתח הקבוע של חברת החשמל ובכך אנו משלימים את ההכנות לפתיחתו של האצטדיון.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות