fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרביב פותחת בית צמוד קרקע לדוגמה בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא

הבית לדוגמה מייצג דגם של צמודי קרקע בתכנון חדש המשווקים בשכונה. מדובר בבית של שישה חדרים בשטח בנוי של כ-160 מ"ר במגרש בשטח של החל מ-260 מ"ר
צמוד קרקע של חברת שרביב בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא של חברת שרביב | צילום: ניצן הפנר
צמוד קרקע של חברת שרביב בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא של חברת שרביב | צילום: ניצן הפנר

חברת שרביב פותחת בית צמוד קרקע נוסף לדוגמה בפרויקט גבעת אלונים בקרית אתא, הכולל 622 דירות בבנייה רוויה וצמודי קרקע. מדובר בצמוד הקרקע השני בפרויקט, אותו מעצבת החברה כבית לדוגמה. הוא מייצג דגם של צמודי קרקע בתכנון חדש המשווקים בשכונה. צמוד הקרקע הוא של שישה חדרים בשטח בנוי של כ-160 מ"ר במגרש בשטח של החל מ-260 מ"ר.

סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב, שרה אילין: "גבעת אלונים היא מהמקומות שהולכים ומתמעטים, בהם ניתן עדיין לרכוש צמוד קרקע במחיר סביר. הבית לדוגמה יאפשר למתעניינים להתרשם מהפוטנציאל ומאפשרויות העיצוב. גם בשיווק הדגם הקודם של צמודי קרקע ששיווקנו עיצבנו בית לדוגמה, שעזר להמחיש בצורה נהדרת כיצד יכול להיראות המוצר הסופי ולכן החלטנו להשקיע בכך גם בדגם החדש של צמודי הקרקע".

סגנון אקלקטי

מעצבת הפנים דפנה עברי, שעיצבה את צמוד הקרקע: "בחרתי לעצב את צמוד הקרקע בסגנון אקלקטי, המשלב מודרני ווינטג'. מדרגות מדרכי בטון ורייזרים מחופים במראה ומעקה זכוכית לתחושת מדרגות מרחפות בצורה מינימליסטית ועדינה. גוף תאורה דומיננטי בשילוב עציץ מעץ מעל האי מכניס חמימות. גוף תאורה תלוי בשרשראות ברזל בחלל המדרגות מעל פינת האוכל מקנה מראה תעשייתי מיושן כמו במבני השימור דוגמת מפעל אירופי מהמאה הקודמת.

"את כורסאות הסלון בבסיס זהב עגול בחרתי כדי להביע זרימה עגולה ואנרגטית הסובבת את מי שיושב עליה, כשמעליהן גוף תאורה עגול צמוד תקרה. מראה ארוכה מקיר פינת האוכל משווה מראה של מרחב גדול ואסתטיקה. מטבח מינימליסטי לבן וארונות עליונים עשויים מראה כהה, נקי ונוח באופן מיטבי לעבודה ולהשתלבות עם המראה הכללי של הבית.

"גם את חדרי הילדים עיצבתי בסגנון רטרו מודרני. חדרי הרחצה מרוצפים ומחופים באריחי עץ בדוגמת פיש בון במרקם אלכסוני משתלב וברזי וינטג' שחורים. בסך הכל, עיצוב הבית משלב אקלקטיות באופן קלאסי, יוקרה מודרנית ופנג-שוואי עתיק יומין גם יחד".

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 דירות בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה.

על גבעת אלונים

גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון. לשכונה נגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן לקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות