fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שירות אדיב, מחיר הוגן ואמינות

ליבי עם הצעירים. אתי רוזנפלד צילום: דורון גולן
ליבי עם הצעירים. אתי רוזנפלד צילום: דורון גולן

 

הם דרך חיים אצל אתי רוזנפלד, בעלת משרד תיווך שהצליח לצבור מוניטין של איכות ויוקרה. רוזנפלד, שחרטה על דגלה לסייע לרוכשי הדירות, בעיקר לצעירים מחזיקה יועץ משכנתאות חיצוני שמעניק ייעוץ לצעירים, ללא תשלום נוסף

מזה כעשור שאתי רוזנפלד עוסקת בתיווך ובעלת משרד התיווך והשיווק "רוזנפלד נכסים" בקרית ביאליק, משרד שכבר הצליח לצבור מוניטין של איכות ויוקרה ומחזיקה כמות גדולה מאוד של דירות יד שנייה.

"רוזנפלד נכסים" מתמחה בקשת רחבה מאוד של פלחי שוק, מדירות להשקעה, דירות למגורים ודירות יוקרה. בשנים האחרונות רתמה רונזפלד את יכולתה לתחום נוסף שצובר תאוצה של שיווק דירות חדשות מפרויקטים של תמ"א 38. כיום היא המשווקת הבלעדית של חברת "אוקסודוס פרימיום" שבונה בכמה אתרים ברחבי קרית ביאליק והמשרד הראשי שלה ממוקם ברחוב קרן היסוד 22 בקרית ביאליק.

הפרויקטים שאותם החליטה רוזנפלד להשתלב בהם מוכיחים את עצמם בשטח כפרויקטים מוצלחים ביותר, הדירות נמכרות במהירות שיא ונהנות ממחיר אטרקטיבי שמלווה במפרט עשיר מאוד שמוצע לרוכשים.

בימים אלו ממש נמצאים בעיצומם פרויקטים שונים של "אקסודוס פרימיום" בקרית ביאליק, כמו הפרויקט ברחוב דן 27 ו-29, פרויקט משולב יפיפה המכונה "תאומי דן". ברחוב הפלמ"ח 13, במיקום מעולה באזור נגיש ומרכזי, נמצא בשלבים מתקדמים "הפלמ"ח פרימיום". בסביניה ברחוב שבטי ישראל 42 שמשתלב עם רחוב דפנה, נמצא במיקום מרכזי פרויקט "השבטים פרימיום". בד בבד החלה הבנייה באחד האזורים היותר מבוקשים בקרית ביאליק, ברחוב וייצמן 32, שהבנייה שלו החלה בשבוע שעבר ורוזנפלד מעדכנת שמחצית מהדירות בפרויקט כבר נמכרו.

בימים אלה יש על השולחן בדרך לביצוע, פרויקטים נוספים באזורים הנחשקים והמבוקשים ביותר בקרית ביאליק ובחודשים הקרובים הם יפורסמו למכירה קהל הרחב.

ליבי עם הצעירים. אתי רוזנפלד צילום: דורון גולן
ליבי עם הצעירים. אתי רוזנפלד
צילום: דורון גולן

את ההצלחה המסחררת מייחסת רוזנפלד לכמה גורמים מהותיים שמלווים אותה מיומה הראשון ומהווים את אבני היסוד עבורה כאשר הראשונים במעלה הינם שירות אדיב, מחיר הוגן ואמינות ולדבריה, אלו הן אינן סיסמאות בעלמא שכן רכישת דירה היא השקעה מרכזית בחייהם של הלקוחות ועל כן יש לנהוג בהם בדיוק כפי שהיא הייתה רוצה שינהגו בה ברכישה כה מיוחדת.

בשוק הנלד"ן של היום, באקסודוס מנסים להכניס קצת הגיון בכל השיגעון ורוזנפלד אומרת: "אני מודעת לחשש ואי הודאות השוררים כיום בציבור הרחב וליבי דווקא עם הזוגות הצעירים שבמספר לא מועט של פעמים חוששים וכתוצאה מכך מאבדים הזדמנויות טובות מאוד לרכישה. המטרה מעל לכל היא לתת את הביטחון והליווי לכל אורך הדרך".

אחד הנושאים המרכזיים שעימם מתמודדים זוגות צעירים הוא עניין המשכנתא, שכן רובם אינם בקיאים במסלולים, בריביות ובקריטריונים לקבלת משכנתא כזו או אחרת. לפיכך הרימה חברת אקסודוס את הכפפה וגייסה יועץ משכנתאות חיצוני, אשר נותן מענה לזוגות צעירים על חשבונה ומטעמה וזאת החל מהייעוץ הראשוני וכלה בקבלת המשכנתא בסוף הדרך. הליך זה, על חשבון החברה, יכול להביא לחיסכון של אלפי שקלים במשכנתא.

לרוזנפלד חשוב מאוד ללוות את כל הדיירים באופן אישי החל מפגישת ההכרות, חתימת החוזה, ביקורים בחברות השונות, דרך בחירת הפריטים לדירה וכמובן עד לרגע המאושר של קבלת המפתח לדירה החדשה.

לדברי רוזנפלד, החלק הרגשי בתהליך הוא חשוב בדיוק כמו החלק הכלכלי וחשוב לה, באופן אישי, שהלקוחות יהיו מרוצים כי לקוחות החברה הופכים להיות חלק ממשפחה אחת גדולה של משפחת אוקסודוס פרימיום.

חברת "רוזנפלד נכסים" חולשת על מגוון רחב של תחומים, תיווך דירות יד שנייה, שיווק פרויקטים, ויזמות וזאת רק חלק מהדרך המקצועית של רוזנפלד עליה היא צועדת היום.

בנושא "מחיר למשתכן" אומרת רוזנפלד "זהו הנושא החם כיום בשוק הנדל"ן והדעות חלוקות" אך לדעתה האישית "לא כל הנוצץ זהב הוא" ובעולמנו אין מתנות חינם, צריך לשקלל הרבה פרמטרים לפני קבלת החלטה כגון: מחיר למ"ר, זמן המתנה לקבלת מפתח, מפרט, אנשי מקצוע המלווים את הפרוייקט מחד והרוכש מאידך, זמני תגובה ועוד ועוד.

בחברת "רוזנפלד נכסים" נכונים וערוכים להיפגש עם לקוחות אשר מתלבטים ברכישה או מכירה של נכסים, לייעץ לכוון וללוות, כמו כן החברה מעניקה הערכת שווי נכס ללא עלות.

לפרטים ויצירת קשר:054-5503049 04-8877449

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות