fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדשנות בעולם הבנייה

בעידן שבו החדשנות תופסת חלק נכבד בחייו של האדם, גם ענף הבנייה עובר לחדשנות בכל שלבי הבנייה החל מהתכנון (רישוי זמין) ובכל שלבי הבנייה  חברת הבנייה לידר את רפאלי בע"מ מתכננת ובונה על פי הסטנדרטים הללו אייקונים בשכונות הכי נחשבות של חיפה והקריות "אנחנו פותחים עולמות חדשים לתושבי חיפה והקריות", אומרים בחברה
גפן 28 קרית ביאליק
גפן 28 קרית ביאליק (הדמיה: מעיין רוזבליט)

 

חברת הבנייה לידר את רפאלי מביאה סטנדרטים חדשים בתחום ההתחדשות העירונית בשוק הנדל"ן בחיפה והקריות, בזכות ניהול ותכנון נכון של פרויקט. התחלתו של תכנון פרויקט – מהסוף אל ההתחלה (טופס 4) – מונעת בעיות ועיכובים לא צפויים. ניהול סיכונים נכון מביא לתוצאות, אמנם לא במאת האחוזים אבל די קרוב לשם. החברה מלווה את הדיירים משלב החתימה ועד לשלב הסיום ואינה מוותרת על שום פרט בתהליך. "אנחנו נמצאים בפרטים הקטנים ביותר של כל פרויקט. לדיירים ניתנת האפשרות לעקוב אחר התקדמות הבנייה בכל שלב נתון עד למסירת המפתח", אומרים בעלי החברה שמציינים, כי הם שמים דגש רב על חדשנות בתכנון – החל מרמת הניהול, מה שיוצר אמון רב בין הרוכשים לחברה. בחברה מתחייבים על עמידה בלוחות זמנים ומתן פתרונות מקיפים ומאמינים בהטמעת שיטות הייטק בענף הבניה המסורתית.

חברת לידר את רפאלי הוקמה על ידי שני שותפים – אורן רפאלי, יזם ותיק בתחום הנדל"ן, תושב הקריות, ושמואל לידר, יזם נדל"ן מירושלים. בחברה עובד צוות מקיף ומקצועי: מנהל הפרויקטים דני חייט, אדריכל הבית נתנאל אטין ומנהל השיווק חן אפריאט.

חברת לידר את רפאלי חתמה על פרויקטים של תמ"א 38 במסגרת הליך עיבוי בינוי ברחבי חיפה והקריות: הרופא 34 חיפה – פרויקט תמ"א 38, הריסה ובנייה חדשה; הגפן 28 בקרית ביאליק; מח"ל 5 קרית חיים מערבית; לייב יפה 4 קרית חיים מזרחית, ואורנים 20 בקרית ביאליק. הפרויקטים נבחרו בקפידה בזכות מיקומם המדויק והאסטרטגי, והם זוכים להתעניינות גדולה בזכות אדריכלות פורצת דרך.

היזם אורן רפאלי מבעלי החברה: "הבאנו משהוא חדש לאזור. בעלי עניין בתחום שעובדים איתנו מבינים שאנחנו משהו אחר בזכות הליך, שנוצר אחרי מחקר ופיתוח. בחרנו פרויקטים בפינצטה באזורים שהוכתרו כ'פריים לוקיישן'. אנו מתמחים בבניית בוטיק ושמים דגש רב על כל פרט ופרט – משלב התכנון, הביצוע, השיווק ועד לאכלוס".

גפן 28 קרית ביאליק
גפן 28 קרית ביאליק (הדמיה: מעיין רוזבליט)

אתגר עיצובי

בחברת לידר את רפאלי מאמינים בשיתוף רעיוני, המביא לתוצר אדריכלי ברמה גבוהה. לפרויקטים ברחבי חיפה הקריות נבחרו ארבעה אדריכלי-על מאזור המרכז. כל אדריכל יצר ביטוי חיצוני לקיימות והתאים את העיצוב הארכיטקטוני לסביבה האורבנית. בתמ"א 38 הדיירים הוותיקים זוכים למהפך בדירותיהם הודות לתוספת ממ"ד, מעלית, מרפסת ושיפוץ החזית והתשתיות ובתמורה למימוש והגדלת זכויות הבנייה. המטרה היא: קבלת בניין איכותי, נגיש והשבחת ערכם של הנכסים בכ-30 אחוז. במסגרת נוהלי החברה היזמית, הדיירים מעודכנים אחת לחודש בהליכי הביצוע.

ברחוב הגפן 28 בקרית ביאליק מתכננת חברת לידר את רפאלי דירות שלושה חדרים של 75 מ"ר עם מרפסות של 12 מ"ר. הבניין ממוקם בהצטלבות הרחבות הגפן ודפנה ונגיש לצירים המרכזיים של קרית ביאליק ברחובות קרן יסוד ושדרות בן גוריון. מדובר בבניין של שלוש קומות על עמודים, דירה אחת בקומה. במסגרת תמ"א 38 יתווספו לו ארבע קומות. קומת הקרקע כוללת דירת גן ומחסנים, שלוש קומות מורחבות הן של הדיירים הקיימים, שתי קומות עם ארבע דירות ודירת גג. לכל דירה תוקצה חנייה.

לדברי היזמים, הפרויקט זוכה לביקוש אדיר עוד לפני היציאה לשיווק. מחיר דירה הוא כ-1.2 מיליון שקלים. למכירה המוקדמת ניגשו ארבעה רוכשים (מתוך שש דירות).

רפאלי: "יש כדאיות כלכלית לרכוש דירות שלושה חדרים מפוארות וחדשות בלב שכונת סביניה הנחשבת ביותר בקרית ביאליק. זהו אזור יוקרתי ומבוסס, המשופע במרכזים חינוכיים, פנאי ומסחר. יכולנו לייצר דירות חמישה חדרים, אך התייחסנו לשוק הנדל"ן גם בזווית החברתית – עבור זוגות צעירים ובני גיל השלישי הכמהים לדירות קטנות, חדשות ומעוצבות. הגפן 28 הוא פרויקט הדגל של החברה בזכות מיקומו הייחודי וכרטיס הביקור של החברה.

"אנחנו בונים את כל הפרויקטים שלנו בסטנדרט בנייה גבוה ורותמים את כל מרצנו לעמידה בלוחות זמנים. אנו פועלים מול הדיירים, קשובים, ומעניקים ללקוחות שלנו את כל השירות תחת קורת גג אחת מהתכנון ועד השיווק".

לגור מול התיאטרון

הפרויקטים של חברת לידר את רפאלי מהווים נקודת אור ראשונה של יזמות שוקקת חיים ומקצועית ברחבי הקריות. פרויקט נוסף של החברה מתוכנן להיבנות מול תיאטרון הצפון, ברחוב לייב יפה 4 בקרית חיים. בתכנון: חמש דירות של חמישה חדרים, כ-100 מ"ר, ומרפסות. בנוסף – דירת גן של ארבעה חדרים, 104 מ"ר בקומת הקרקע.  פרויקט נוסף הוא באורנים 20 בקרית ביאליק, בו ייבנו דירות בוטיק של ארבעה חדרים.

ברחוב מח"ל 5 בקרית חיים ייבנה פרויקט שיוסיף 18 דירות ושתי חנויות, לאחר שחברת לידר את רפאלי ערכה שינוי תב"ע והגדילה את זכויות הבנייה. "פרויקט מח"ל ישנה את פני הסביבה", מסביר רפאלי, "בזכות פתרונות יצירתיים ובתכנון נכון, הצלחנו לייצר דירות עם שלושה כיווני אוויר, דבר שהוא לא מובן מאליו בפרויקטים של תמ"א 38, שכן ישנם המון אילוצים של המבנה המקורי.

מנהל הפרויקטים, מנכ"ל חברת איסו וידן בע"מ, דני חייט מסכם: "הבנייה בצפון מתאפשרת רק בזכות מחירי הדירות. הפריפריה נהנתה מפריחה של פרויקטים, שבעבר היו מיועדים לעשירים בלבד, והמטרה היא לנצל ולשדרג את המרחב העירוני הוותיק, וזו הזדמנות פז. הפרויקטים שאנו מקדמים הם בסטנדרט אחר שלא נראה עוד בבנייה בצפון, בזכות שיטת עבודה מאורגנת ואחראית המונעת סיכונים הן ליזם והן לרוכשים. בעיניי, מדובר בפתיחה של עולמות חדשים לתושבי חיפה והקריות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות