fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין תעניק לעמיר פרץ אזרחות כבוד על כיפת ברזל

מועצת העיר בקרית מוצקין תתכנס מחר כדי לאשר את הצעתו של ראש העירייה חיים צורי, להעניק לשר הביטחון לשעבר עמיר פרץ אזרחות כבוד על חלקו בקידום מערכת כיפת ברזל. צורי: "מי אם לא אנחנו, להבין את משמעויותיה ותרומתה של מערכת 'כיפת ברזל' לתחושת הביטחון האישי, ולהכיר בחשיבות תרומתו להצלת חיים"
אמיר פרץ
אמיר פרץ (צילום: יח"צ)

תושבי ופרנסי הקריה, שספגה מטחי טילים בזמן מלחמת לבנון השנייה, מוקירים את תרומתו של שר הביטחון בזמן המלחמה להאצת פיתוח מערכת ההגנה האקטיבית 'כיפת ברזל' המקבלת את ביטויה המבצעי היום. מועצת העיר קריית מוצקין תתכנס מחר בשעה 19:00 לאשר את הצעתו של ראש העירייה חיים צורי.

אמיר פרץ
אמיר פרץ (צילום: יח"צ)

צורי הסביר כי את ההחלטה להעניק לשר הביטחון לשעבר את אזרחות הכבוד: "אנחנו תושבים של עיר קטנה בצפון~ פחות מ-4,000 דונם שטחה, שחוותה נפילתם של כ-20 טילים בשטחה בזמן מלחמת לבנון השנייה, מכירים מקרוב את טיבו של חוסר הוודאות תחת האיום הטילי והרקטי.

בימים אלו, סוריאליסטיים במקצת, שעה שאחינו בדרום ובמרכז הארץ הם שחווים את האיום הטילי והרקטי, לא נסתרים מעינינו חלקו ופועלו של שר הביטחון לשעבר בצמצום האיום. דרך תרומתו החשובה לפיתוחה המואץ של מערכת 'כיפת ברזל', השיגה מדינת ישראל מעטפת הגנה אקטיבית שהבשילה למבצעית וצפויה לשרת את עם ישראל עוד שנים רבות.

מי אם לא אנחנו, להבין את משמעויותיה ותרומתה של מערכת 'כיפת ברזל' לתחושת הביטחון האישי, ולהכיר בחשיבות תרומתו של שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ להצלת חיים וליצירת מעטפת של שיגרה בימים של מערכה צבאית שחזיתה בעורף הישראלי."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות