fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: איזו מין שלווה נהדרת

פגשנו את להקת שלווה מאחורי הקלעים, רגע לפני שעלו להופעתם המרגשת בהיכל התאטרון מוצקין
להקת שלווה, רגע לפני העלייה לבמה | צילום: דוברות העירייה

אתמול בערב, שלישי, התקיים אירוע ההתרמה החגיגי של מועדון רוטרי קישון בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין, אירוע שמטרתו העצמת בני נוער בקהילה. את הערב המרגש פתחה התזמורת של קונסרבטוריון קרית מוצקין בניהולו של יוני שמעוני וקצרה שבחים רבים. בשיאו של הערב הופיעה להקת שלווה, כמה ימים בלבד לאחר הופעתה הבלתי נשכחת בחצי הגמר השני של האירוויזיון. על ההשתתפות באירוע המוזיקה הגדול בעולם, אמר ל"בלינקר" מתופף הלהקה יוסף עובדיה: "ההתרגשות הייתה עצומה ועברה בנו צמרמורת. פשוט עצמנו את העיניים ונהנינו מהאהבה של הקהל".

מימין לשמאל: שרה סמואלס, גיא ממן ויוסף עובדיה
מימין לשמאל: שרה סמואלס, גיא ממן ויוסף עובדיה | צילום: באדיבות דוברות העירייה

לעובדיה, המתמודד עם תסמונת ויליאמס, חשוב להעביר לנו מסר חשוב: "אני לא מרגיש מוגבל, אני אדם שמח וחברתי. חשוב לי שאנשים בכל העולם יידעו שהעיקר זה להיות שמח ואוהב, ולקבל את כולם כפי שהם". על ההופעה במוצקין אמר עובדיה: "כל הופעה היא מרגשת. זאת הפעם הראשונה שלי בקרית מוצקין ואנחנו הולכים להפציץ בהופעה ולהודות לקהל שמעודד אותנו ותומך בנו כאמנים".

ראש העירייה חיים צורי אמר: "להקת שלווה היא סמל למופת, חריצות והתמדה של צעירים מופלאים שגורמים לכל העולם להתפעל להתרגש ולהבין שהשמיים הם אף פעם לא הגבול".

צפו: שיחה עם חברי להקת שלווה (צילום: דוברות העירייה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות