fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוכב הבא מיכאל לוי מקרית אתא

מיכאל לוי בן ה-15 מקרית אתא, הוא התגלית החדשה של הסוכן רוברט בן שושן וביחד הם הולכים לכבוש את ישראל.
מיכאל לוי | צילום סער פסח
מיכאל לוי | צילום סער פסח

בחודש דצמבר האחרון כשהוא בדיוק בן 15 הוציא מיכאל לוי, מקרית אתא, את הסינגל המקצועי הראשון שלו למה את כבר לא עונה לי שכתב והלחין עבורו אושר כהן להיט שגרף כמתבקש יותר ממיליון צפיות ביו טיוב.

מאז מיכאל לוי בליווי של הסוכן רוברטו בן שושן לא נח. הוא השיק כמתבקש ערוץ יו טיוב משלו ובמשך פחות משנה המשיך להוציא סינגלים נוספים עם חבורת יוצרים לצדו: נתנאל ששון וכפיר עזרן ומשה בן אברהם ואופק יקותיאל כשגם לספוטיפיי שלו מצטרפים כל הזמן עשרות אלפי מאזינים חדשים.

את מי עכשיו את מחבקת, גרף יותר ממיליון צפיות ביו טיוב תחזירי לי את הלב, נאהב כל הלילה, והחבר החדש שלך גרפו גם הם כמות ניכבדת של צפיות וממש בקרוב ייצא הסינגל החדש שלו 10 בבוקר. השירים כמתבקש עוסקים ביחסים בינה לבינו ונעים בין פופ משמח ומרים לבין בלדות רומנטי כשלוי הצעיר מפגין יכולות ווקאליות מרשימות.

חברה כבר יש?

"כל הזמן שואלים אותי, אם יש לי אהבה, אם שברו לי את הלב, ואני עונה עדיין לא"

אז איך בוחרים את השירים?

"קודם כל אני מתחבר ללחן, חייב להתחבר ללחן, להרגיש את השיר ואז כמובן למילים".

מתייעץ עם מישהו?

"עם הסוכן שלי רוברטו בן שושן ועם אימא שלי, אני סומך עליה לגמרי".

אימא של לוי, רוחמה היא זו שהבחינה בכישרון המוזיקלי של הילד, עוד כשהיה תינוק, וכששמעה אותו שר לקראת הבר מצווה הבינה שיש לו אוזן מוזיקלית ויכולת ווקאלית.

"כשגדלתי אימא דאגה שאני ישמע הכול: מפרדי מרקורי מלהקת קווין ועד לאריק לביא. אבא טיפח את החלק של עופר לוי ושרית חדד" מספר לוי על טעמו המוזיקלי: "המוזיקה שאני מושפע ממנה היא פופ מזרחי בעיקר, עדן חסון, אושר כהן, עומר אדם אבל בגדול אין לי בעיה להתחבר לכל שיר שנשמע לי טוב ולא משנה הז'אנר שלו".

לוי עולה השנה לכיתה י"א (נולדתי בדצמבר, אני הכי קטן בכיתה, אהיה בן 16) ולשאלה איך עוברים עליו ימי החופש הגדול הוא עונה בפשטות: "הקמתי אולפן בחדר, אני מתאמן ואני עושה מוזיקה"
תפרט:
"את האולפן שלי התחלתי עם אורגנית שראיתי בקניון סתם ככה ולאט לאט שדרגתי את החדר. קניתי גיטרה, כינור קלאסי, דרבוקה הוספתי רמקולים ומערכת כולל מקלדת שליטה ותוכנת עריכה, שדרגתי את האורגנית הראשונה שקניתי למשהו רציני יותר."

אתה לומד עם מורה?

"עדיין יותר קל לי ללמוד לבד. למדתי לנגן על האורגן, עכשיו אני לומד לנגן על הגיטרה, בכל פעם אני עובר לכלי נגינה אחר ובינתיים זה מתקדם לא רע".

ומה עם חומרים מקוריים שלך?

"בחודשים האחרונים התחלתי לכתוב ולהלחין בעיקר כרגע שירי אהבה. אישית עדיין לא חוויתי אהבה ופרדה אבל יש סביבי מספיק נושאים לכתוב עליהם, החיים האישיים של אחים שלי הגדולים או מסיפורים מרגשים שיוצא לי לשמוע ופתאום בום עולות לי המילים ותוך כדי גם הלחן, כשארגיש שהם בשלים מספיק ומוכנים אקליט אותם".

מה אומר הסוכן רוברטו בן שושן על התגלית שלו?

"תמיד "קינאתי" בעומר אדם. בכל פעם שראיתי הופעה שלו, שמעתי שיר שלו הייתי אומר: איזה קול יש לו, איזה ביצועיסט! וכנראה ש"הקנאה" בעומר אדם עזרה לי, כי שלחו לי עומר אדם קטן. אני מגדיר את מיכאל לוי כעומר אדם הקטן של המדינה"

 

מיכאל לוי | צילום סער פסח
מיכאל לוי | צילום סער פסח

 

למגזינים נוספים בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות