fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע אכיפה והסברה לרוכבי אופניים חשמליים

יוצאים לאכוף את החוק. צילום: דוברות העירייה
יוצאים לאכוף את החוק. צילום: דוברות העירייה

השבוע החל מערך השיטור העירוני בקרית אתא במבצע אכיפה מוגבר של רכיבה מסוכנת במקומות ציבוריים לרבות במוסדות החינוך בעיר. במקביל מבצע השיטור העירוני והמטה העירוני לבטיחות בדרכים בעיריית קריית אתא מפגשי הסבר, הרצאות וסדנאות עבור תלמידי בתי הספר בעיר במטרה להעלות את המודעות לסכנות שברכיבה על אופניים חשמליים.

יוצאים לאכוף את החוק. צילום: דוברות העירייה
יוצאים לאכוף את החוק. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית אתא הסמיכה 22 פקחים ושוטרים לאכוף חוק זה לאחר שעברו תכנית הכשרה מקיפה בנושא זה. על פי חוק, חל איסור על רכיבה על אופניים חשמליים מתחת לגיל 14 ובני נוער שייתפסו נוסעים בניגוד להוראות הבטיחות יקנסו ואופניהם יוחרמו. בשלב הראשון מערך השיטור העירוני יאכוף את חוק העזר העירוני באמצעות אזהרות בלבד כאשר בשלב הבא יחולקו דוחות של מאה עד אלף שקלים, בהתאם לסוג העבירה.

מהשיטור העירוני נמסר כי:"עיריית קרית אתא הינה בין הרשויות הבודדות שהקדימו לחוקק חוק עזר עירוני בנושא זה במטרה למגר את התופעה המסוכנת בעיר. אנו מקווים  כי הפעילות המקיפה בנושא תגביר את המודעות בקרב ההורים ואת ההרתעה בקרב בני הנוער".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות