fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר עשור: רועי בן שלוש פורש ממועצת העיר קרית אתא

רועי בן שלוש. צילום: יח"צ
רועי בן שלוש. צילום: יח"צ

לאחר עשר שנים כחבר מועצת עיריית קרית אתא, הודיע רועי בן שלוש כי הוא פורש ממועצת העיר. את מקומו יתפוס עו"ד אלי ניר.

בן שלוש, 38, רס"ן (מיל'), החל את דרכו הפוליטית כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, תפקיד שבו כיהן כשלוש שנים. בשנת 2008, כחלק מהתארגנות של יושבי ראש אגודות הסטודנטים, התמודד ונכנס למועצת העי בקרית אתא מטעם סיעת הצעירים. בשנת 2013 התמודד בשנית מטען הסיעה וכיהן כחבר מועצה עם מי שמכהנת היום כיו"ר האופוזיציה העירונית, הילה שלם. דרכם של השניים נפרדו לאחר שבן שלוש צירף את הסיעה לסיעתו של ראש העירייה, יעקב פרץ.  בבחירות בחודש נובמבר האחרון התמודד בן שלוש בשם סיעת צעירי קרית אתא וקיבל את המקום השלישי ברשימתו של פרץ.

השבוע הודיע בן שלוש באופן רשמי על פרישתו ממועצת העיר. "אני מסיים את התפקיד שעשיתי בהתנדבות" הוא אמר וציין כי הפרישה נובעת עקב מתן דגש על עסקיו הפרטיים והרחבת משפחתו, להם הוא צריך לתת את תשומת ליבו. "השלטון פה יציב. אני מוותר על הכיסא לטובת מישהו חדש וראוי".

"צריך סבלנות מברזל וכישורים של אשף כדי להיות חבר מועצת עיר" מסר בן שלוש "יש כל כך הרבה מוקשים שחייבים להיות ערניים להם כדי למצוא את שביל הזהב כדי לעשות למען הציבור. אני חושב שבמשך עשר שנים כן הצלחתי למצוא את הדרך הזו". בן שלוש ציין כי ישנו נושא אחד שהוא טרם הספיק לסיים לטפל בו, השירות לתושב. "יש עוד הרבה מה להשתפר בנושא הזה. אני מאמין שפרץ ייתן לזה דגש".

עו"ד ניר פתח את משרד עורכי הדין לפני כשמונה שנים והוא מתמחה בתחום המיסוי הפלילי והאזרחי ,עבירות צווארון לבן ומיסוי בינלאומי. על פי הפרסומים הוא מילא בעבר שורה של תפקידים מקצועיים וניהוליים ברשות המיסים במשך 25 שנה; שימש כמפקח מס הכנסה בכיר וליווה חקירות מס בפרשות מיסוי פליליות גדולות במשק ושימש כרפרנט ומאמן אזורי של מפקחים מתמחים במשרדי פקידי השומה בצפון הארץ. ניר אישר כי הוא ימונה לחבר מועצה במקומו של בן שלוש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות