fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירה מהקריות נפגעה בתאונת דרכים ותקבל פיצויים בסך 370 אלף שקלים

צעירה בת 26, תושבת הקריות, אשר נפגעה בתאונת דרכים לפני כשנתיים, התבשרה השבוע כי למרות שכיום היא מרגישה מצוין וללא כל הגבלה, היא צפויה לקבל מחברת הביטוח פיצויים על סך 370 אלף שקלים.
עורך הדין מאור דהן | צילום: באדיבות המצולם

עו"ד מאור דהן מקרית חיים, שייצג את הלקוחה, תיאר ל'הד הקריות' את השתלשלות האירועים.

"ב-25 ביוני 2019 לקוחה במשרדנו נפגעה בתאונת דרכים בקריית ביאליק. התאונה ארעה כאשר היא חצתה את צומת צבר, ולפתע רכב צד ג', אשר נכנס לצומת הרמזורים באור אדום, פגע ברכבה. הלקוחה נחבלה ביד ובגב, לכן הובהלה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

"בבית החולים עברה מספר בדיקות אשר מצאו כי נגרם לה שבר בשורש כף היד. לאחר שהיד גובסה, הרופא שבדק אותה המליץ על חופשת מחלה בת עשרה ימים, כדורים להרגעת הכאבים ומעקב רפואי. בהמשך, עברה טיפולי פיזיותרפיה ונבדקה מספר פעמים ע"י אורטופדים בקופת החולים ובמרפאות החוץ של בית החולים רמב"ם.

"לפני כשנה החל משא ומתן מול חברת הביטוח על גובה הפיצויים שתקבל הלקוחה, אולם הסכומים שהוצעו היו זניחים ולא ראויים בנסיבות העניין, על כן הוגשה תביעה לבית משפט השלום בקריות כנגד חברת הביטוח. גם לאחר הגשת התביעה המשא ומתן נמשך, אך חברת הביטוח עמדה על שלה והציעה למנות מומחה רפואי שיבדוק באם נותרה נכות כתוצאה מהתאונה."

לפני כשבועיים הגיעו הצדדים להסכמה בנוגע לסכום הפיצוי. מוסיף דהן: "לאחר שנמשך המשא ומתן, לאור הממצאים הרפואיים ומבלי שמומחה בדק אם נותרה נכות, חברת הביטוח הסכימה לפצות אותה ב-370 אלף שקלים. ביום ה-27 באפריל, השופט ערן נווה נתן תוקף של פסק דין להסכמה לפיצוי הנ"ל ובשבועות הקרובים הלקוחה צפויה לקבל את הפיצויים."

מאור דהן: "הלקוחה כיום מתפקדת באופן מושלם וללא כל הגבלה, היא מאמנת כושר וסטודנטית להוראה בווינגייט. הסיפוק הגדול ביותר בעבודתי כעו"ד הוא כאשר אני מודיע ללקוחה כזאת על גובה הפיצויים שהיא עתידה לקבל".

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות