fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים למחוק את החובות ולפתוח דף חדש?

הסתבכתם בחובות? אל דאגה, יש מוצא. עו"ד ומגשרת בתאל מנור תסייע לכם להיחלץ מהמשבר ולצאת לחיים חדשים
עורכת הדין בתאל מנור | צילום: גיל נחושתן

"העת האחרונה הציפה בעיות כלכליות קשות. משפחות שחיו ברמת חיים סבירה מצאו את עצמן מתגלגלות אל תוך סבך של חובות שנראה כמבוי סתום, כמו גם בעלי עסקים קטנים וגדולים", מספרת עו"ד ומגשרת בתאל מנור, "אך יש מגוון דרכים להיחלץ מאותם משברים כלכליים ולפתוח דף חדש. זה המוטו שמנחה אותי וזה מה שאני עושה עבור הלקוחות שלי. אין צורך לחיות לצד החובות. מיישרים קו, מוחקים את החובות ויוצאים לחיים חדשים".

משרדה של עו"ד בתאל מנור מתמחה, מזה עשור, בייצוג חייבים בהליך של חדלות פירעון ובסיוע ללקוחות המשרד במציאת פתרון מיטבי לבעיות כלכליות עסקיות ופרטיות.

"מי שהסתבך בעברו בחובות מכיר את הרגע שבו הוא חש שנכנס לתוך מערבולת שאין ממנה מוצא. זה משליך על כל תחומי חייו, מלווה במתח גבוה, לחץ נפשי, חרדה, לעיתם דיכאון עמוק, פגיעה בדימוי העצמי, אובדן הפרנסה וגם לא מעט בעיות בחיים האישיים, הזוגיים ובחיי המשפחה. זה השלב שבו אני נכנסת לתמונה ומראה ללקוחותיי שיש אור בקצה המנהרה ובעיקר, נותנת להם את התחושה שהם לא לבד בתוך הסיפור הזה", אומרת עו"ד מנור שבאמתחתה אינספור סיפורי הצלחה ולקוחות מרוצים שיצאו מהתסבוכת.

עורכת הדין בתאל מנור בזמן עבודה | צילום: באדיבות המצולמת

שמה של עו"ד מנור הולך לפניה והיא מטפלת בכל תיק במסירות וסבלנות רבה שכן, היא מבינה את ההשלכות העמוקות של כל תביעה על המשפחה והילדים, לכן, היא מקפידה לפגוש את המשפחה לשיחת גישור תוך ניסיון למצוא פתרונות ולסייע גם בתחום האישי לאותו לקוח שמרגיש שכל עולמו קרס בן רגע.

"חשוב לי שהלקוח ירגיש בטוח ושיידע שיש לו על מי לסמוך, שהוא בידיים טובות ושאני וצוות המשרד שלי נוביל אותו במקצועיות ובשקיפות לדרך חדשה בחיים".

העובדה שלעו"ד מנור תעודות ורקע בלימודי חשבונאות, מעניקה לה את הכלים לפתור בעיות משפטיות ופיננסיות גם יחד תוך ראיה מרחבית וכוללת של הבעיה ופתרונה בטווח הארוך.

"בהליך חדלות הפירעון, אני נותנת ללקוחותיי מעבר לעיכוב מיידי של הליכי גביה וניהול מקצועי של החובות עד מחיקתם, גם ערך מוסף של ליווי ולמידת הדרך להתנהלות כלכלית נכונה. אני בטוחה שכאשר הלקוחות עוזבים את משרדי הם יידעו כיצד להימנע מנפילות כספיות ולא יחזרו אל אותו מעגל פעם נוספת".

בנוסף לייצוג החייבים, למשרדה של עו"ד מנור מוניטין בייצוג לקוחות בתביעות אזרחיות בבתי המשפט השונים, לצד התמחות בדיני נזיקין, דיני עבודה, ייצוג בוועדות של ביטוח לאומי, תאונות עבודה, הוצאה לפועל, דיני תעבורה, ליקוי בניה, סכסוכי שכנים והסכמים. צוואות ואפוטרופוס, ייפוי כח מתמשך וגישורים.

לצד כל אלה עו"ד מנור בעלת תפקידים משמעותיים בלשכת עורכי הדין ופועלת כחברה בוועדת פורום כנסת וחקיקה, יו"ר ועדת מנטורים, סגנית יו"ר מוקד קריות מחוז חיפה, סגנית יו"ר ועדת הוצאה לפועל מחוז חיפה, סגנית יו"ר פורום הוצאה לפועל ועדה ארצית, חברה בוועדה ארצית לחדלות פירעון פירוקים ופשיטות רגל מטעם לשכת עורכי הדין.

עו"ד בתאל מנור יחד עם עו״ד רוית אריאל וולף | צילום: גיל נחושתן

במשרדה של עו"ד מנור שלושה עורכי דין אשר מסייעים להצלחתו של משרדה:

עו"ד יערית אוליאל – מתמחה בתעבורה ותאונות דרכים.

עו"ד רוית אריאל וולף – מתמחה בניהול תביעות אזרחיות, תביעות כספיות, הסכמים.

עו"ד מעיין פורמן – מתמחה בחדלות פירעון והוצאה לפועל.

מוסא ג'יריס – רואה חשבון ומתמחה משפטי.

כך שאם אתם זקוקים לייעוץ ואוזן קשבת היו בטוחים שהגעתם למקום הנכון.

תחומי המשרד: הוצאה לפועל, פשיטות רגל וחדלות פירעון, תאונות דרכים, תאונות עבודה ודיני תעבורה, תביעות אזרחיות, ליקוי בניה, סכסוכי שכנים והסכמים. צוואות אפוטרופוס ייפוי כח מתמשך וגישורים.

נייד ליצירת קשר עם בתאל: 050-9060009

טל' במשרד: 077-5100630

מייל: manorbatel@gmail.com

כתובת המשרד: אחי אילת 62 קרית חיים

 

 

 

למדור חוק ומשפט בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות