fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירידה במדד הפשיעה בקרית ביאליק

מתחילת השנה נרשמו יותר ממאה דוחות של אי עטיית מסיכה ועוד עשרות דוחות על הפרות סגר
שיטור עירוני קרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

מנתוני משטרת זבולון עולה כי בשנה האזרחית שעברה, 2020, נרשמה ירידה של 53 אחוזים בהתפרצויות לרכב בקרית ביאליק, ירידה של 21 אחוזים בהתפרצויות לעסקים, ירידה של שמונה אחוזים בהתפרצויות לדירה וירידה של מאה אחוזים בשוד בנסיבות מחמירות.

הנתונים נמסרו לראש העירייה אלי דוקורסקי שנפגש עם מפקד משטרת זבולון, נצ"מ ניר יונה. בפגישה העלה דוקורסקי לדיון את נושא הרעש של האופנועים שרוכבים בפראות בכבישי הסובבים את העיר וכן את נושא בני הנוער שמפוצצים נפצים בלב שכונות מגורים.

על פי נתוני העירייה, מתחילת חודש ינואר הנוכחי, רשמו אנשי השיטור העירוני 106 דוחות על אי עטיית מסיכה, 18 דוחות אזהרה על אי עטיית מסיכה, 94 דוחות על הפרות סגר ושמונה דוחות לעסקים על אי עמידה בהנחיות משרד הבריאות.

מאז הקמתו של השיטור העירוני לפני שמונה שנים קיימת ירידה מתמדת בנתוני עבירות ופשיעה בעיר עקב זמינות כוח השיטור ומהירות התגובה. במסגרת הפעילות השוטפת מתבצעים סיורים ברחבי העיר תוך הקפדה על מקומות התגודדות בני הנוער בגנים ופארקים ציבוריים. בסופי שבוע ובעיקר בחופשות מבתי הספר מתגבר השיטור העירוני את כוחותיו ומפגין נוכחות רבה ברחובות העיר. השיטור העירוני יוזם פעילויות כגון איתור שוהים בלתי חוקיים, במיוחד באתרי בניה, סיורים למניעת וונדליזם והקמת רעש ועוד.

דוקורסקי: "אני שמח כי צוות השיטור אינו נח על זרי הדפנה וממשיך להציב מטרות חדשות לצד פעילויות שבשגרה. אני מרגיש כי השיטור העירוני הפך לחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני, אשר תורם רבות לתחושת הביטחון בקרב תושבינו".

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות