fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חובשת מד"א תפסה פורצת בגניבת תרופות מניידת טיפול נמרץ

סבינה טבשי חובשת רפואת חירום באמבולנס ובניידות לטיפול נמרץ מזה כ- 15 שנה, מעולם לא נתקלה במקרה כמו שחוותה אמש (שבת) תוך כדי טיפול באירוע חירום רפואי. בזמן שנתנה טיפול רפואי, אישה המכורה לסמים, פרצה את ניידת טיפול נמרץ וגנבה מזרקים ותרופות
סבינה טבשי
סבינה טבשי (צילום: דוברות מד"א כרמל)

סבינה טבשי עובדת במד"א כחובשת רפואת חירום באמבולנס ובניידות לטיפול נמרץ מזה כ- 15 שנה, ומעולם לא נתקלה במקרה כמו שחוותה אמש (שבת) תוך כדי טיפול באירוע חירום רפואי. בשעות הערב הוזעקה סבינה עם ניידת טיפול נמרץ לרחוב העלייה השנייה בחיפה בכדי לטפל בגברת מבוגרת שסבלה מלחצים בלב.

לאחר טיפול ראשוני שהוענק לה בביתה, ניגשה אל הניידת והופתעה לראות כי היא נפרצה, ובתוכה נרקומנית אשר הופכת את תוכנה על מנת להשיג מזרקים ותרופות שישמשו כסם בעבורה.

כשהפורצת הבחינה כי אותרה, התחילה להימלט ולאחר מרדף קצר הצליחה סבינה להשתלט עליה ולהזעיק למקום ניידת משטרה. עם הגעתם של השוטרים למקום, הועברה הפורצת לידיהם והוגשה תלונה. ניידת טיפול נמרץ נוספת שהתפנתה בבית החולים רמב"ם באותה העת, פינתה את החולה של הצוות לבית החולים ומצבה מוגדר קל ויציב.

טבשי: "במזל הגעתי בזמן ועצרתי את הפורצת לפני שציוד ותרופות מצילות חיים נגנבו מניידת טיפול נמרץ פעילה שנמצאת בכוננות".

מנהל מרחב כרמל, תמ"ג שמעון ביטון, שיבח את סבינה על קור הרוח והפעולה שביצעה בכדי לתפוס את הפורצת לפני שנגרם נזק ולהעבירה לרשויות החוק. "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בפעילות הצלת החיים של צוותי מד"א וכולי תקווה כי רשויות החוק ימצו עימה את מלוא חומרת הדין".

סבינה טבשי
במד"א כרמל רואים בחומרה כל ניסיון גניבה. החובשת סבינה טבשי אמש (צילום: דוברות מד"א כרמל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות