fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: סרטון של 33 שניות עלה לתושב כפר ביאליק 5000 שקלים

בחצר בית בכפר ביאליק התקיימה בשבוע שעבר חתונה בניגוד להנחיות. סרטון שעלה לרשת הוביל את המשטרה לאיתור בעל הבית. זה עלה לו הרבה כסף
מסיבה
מסיבה | צילום: פיקסאביי

תושב כפר ביאליק נקנס ב-5000 שקלים, לאחר שסרטון חתונה שהועלה לרשת הראה כי עשרות חוגגים בחתונה התעלמו מהתקנות לשעת חירום, רקדו וחגגו ללא מסכות ובצפיפות בחצר ביתו.

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה שמבצעת משטרת ישראל במתחמי בילוי לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, למען ביטחון הציבור, זימנו אתמול, שני, שוטרי תחנת זבולון לבירור את תושב כפר ביאליק בשנות ה-50 לחייו, בחשד להפרת תנאי התו הסגול.

הזימון הגיע לאחר שבשבוע שעבר עלה לרשתות החברתיות סרטון של חתונה שנערכה בכפר ביאליק. בסרטון, שאורכו כ-33 שניות, נראים בבירור עשרות חוגגים, כשהם רוקדים בצפיפות, כשאיש מהם אינו מקפיד על ההנחיות.

מהמשטרה נמסר, כי בתום בחינת הממצאים, לרבות חומרי התיעוד, מהם עולה כי בחצר הבית נערך אירוע המפר את תנאי התו הסגול, בדגש על כמות המבלים, ריחוק ועטיית מסכות, נרשם לבעל הבית קנס בגובה של 5000 שקלים. עוד נמסר, כי המשטרה רואה בחומרה את הפרת התקנות לשעת חירום ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות למען שלום הציבור.

צפו: עשרות חוגגים רוקדים בצפיפות בחתונה שהתקיימה בשבוע שעבר בכפר ביאליק:

  • כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

    להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

    לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות