fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי קרית חיים חוזרים ללימודים

עיריית חיפה הודיעה שתלמידי א-ד ילמדו חמישה ימים בשבוע ותלמידי י"א-י"ב ילמדו שלושה ימים בשבוע
בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים | צילום: דורון גולן
בית הספר ארלוזורוב בקרית חיים | צילום: דורון גולן

בתום דיון מקצועי הודיעה עיריית חיפה כי היא ערוכה לפתיחת הלימודים ביום ראשון הקרוב במתכונת מלאה של חמישה ימי לימוד עבור כיתות א'- ד', ושלושה ימי פעילות עבור כיתות י"א- י"ב, בחלוקה ל"קפסולות".

עם החלטת קבינט הקורונה על המעבר לשלב השני, החל מינהל החינוך בהיערכות לשלב הבא של חזרה לשיגרה. על פי הנחיית ראש העירייה, גיבש מינהל החינוך בעירייה מתווה המאפשר לתלמידים לחזור לכיתות הלימוד ולמרחבי הלמידה, תוך שמירה על הנחיות משרד החינוך והבריאות. התייחסות ממוקדת ניתנה לתלמידי כיתות י"א- י"ב שזקוקים למפגש הפגתי ורגשי כשהם עומדים בפיתחם של בחינות הבגרות והגיוס לצה"ל, וכן לכיתות א'- ב' שבהתאם למתווה קבינט הקורונה היו אמורים לחזור לשלושה ימי לימוד בלבד.

היום, שלישי, הודיעה מחזיקת תיק החינוך, סיגל ציוני, כי נעשתה חשיבה והיערכות מבעוד מועד ותלמידי כיתות י"א- י"ב ישובו ביום ראשון למסגרת חינוכית של שלושה ימים בשבוע. הפעילות החינוכית תוגדר כפעילות הפגתית שתתקיים בשיתוף מוסדות התרבות והספורט בעיר: המוזיאונים, מרכז השייט, גן החיות, התיאטרון העירוני, סינמטק חיפה, מרכזי הספורט ועוד. כל הפעילות תתקיים בהתאם להנחיית משרד הבריאות במרחבים פתוחים, בקבוצות קטנות. יתר ימי הלימוד יתקיימו בלמידה מרחוק.

עוד הוחלט, כי תלמידי כיתות א'- ד' ישובו ללימודים במסגרת של חמישה ימי לימוד מלאים, 5 שעות לימוד בכל יום. כל הכיתות ילמדו במסגרת של "קפסולות". מייד בתום הלימודים תיפתח המערכת הקהילתית העירונית בבתי הספר (צהרונים ומועדוניות) בהתאם למתווה שאושר על- ידי משרד החינוך והבריאות.

ראש העיר חיפה, עינת קליש-רותם: "חובתנו לעשות מאמצים עילאיים כדי להחזיר את ילדי חיפה לשיגרה שפויה ובריאה, במסגרת מוסדות החינוך. תלמידי כיתות א'-ב' התחילו את שנת הלימודים- ותוך זמן קצר היא נלקחה מהם. תלמידי כיתות י"א- י"ב החלו בהכנה לימודית לבחינות הבגרות ונמצאים לקראת הגיוס לצה"ל- ומצאו את עצמם יושבים שעות על גבי שעות מול שיעורים ב"זום". כעת, כאשר הוחלט על החזרת המערכת לפעילות, אנחנו בחיפה מחוייבים להעניק לתלמידים את כל הכלים כדי לחזור לשיגרה שפויה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות