fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הקריות נהג שיכור ונגח בשוטר

הנאשם זוכה מעבירת תקיפה ושילם קנס של אלף שקלים
אלכוהול אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה
עו"ד אבי אמר
עו"ד אבי אמר (צילום עצמי)

תושב הקריות בן 29 נעצר בשבוע שעבר על ידי שוטרי משטרת התנועה. הנהג נצפה נוהג בכביש ההסתדרות, כשהוא סוטה עם רכבו מספר פעמים מנתיב הנסיעה. שוטרים שעמדו לצד הדרך כרזו לצעיר לעצור מנסיעתו הפרועה, אך הוא המשיך בנסיעתו.

השוטרים שהחלו לרדוף אחריו ולכרוז לו לעצור, הצליחו לעצרו בצד הדרך רק בתום דקות ארוכות. הצעיר טען כי לא הבחין בניידת, אך השוטרים שעצרו אותו הריחו בריח חריף של אלכוהול. כשהתבקש הנהג לצאת מרכבו, הוא נראה מתנדנד ולא יציב.

השוטר ביקש מהנהג לעשות בדיקת ינשוף ובתגובה, קילל הנהג את השוטר ואיים עליו, כי אם לא ישוחרר מיידית ייתן לו אגרוף. הצעיר הגדיל לעשות ואיים עוד על השוטר, כי ירדוף אותו בכל מקום ויפגע בילדיו. לאחר מספר דקות, התקרב הנהג את השוטר ונגח בו בפניו.

הצעיר נעצר באופן מידי, נכבל באזיקים והובא אל תחנת המשטרה זבולון, שם נערכה לו בדיקת שכרות. בבדיקה נמצא כי רמת האלכוהול בדמו עומד על 660 מיקרו גרם, כמות גבוה מאוד. באותו מעמד הוחרם רכבו של הצעיר ורישיונו נשלל במקום והוגש נגדו כתב אישום על נהיגה פרועה בשכרות ותקיפת שוטר.

בבית המשפט טען סנגורו של הנאשם, עו"ד אבי אמר כי אירוע התקיפה לא תועד בדוחות השוטרים וכי קיים פער בין הרישומים לבין מה שקרה בפועל. מאחר ובדוח האירוע אכן לא צוינה התקיפה, זוכה הנאשם מהעבירות והורשע בעבירה של נהיגה תחת השפעת אלכוהול בלבד. בשל העבירה של נהיגה בשכרות, גזר בית המשפט על הנאשם שבעה חודשי פסילה וקנס של 1000 שקלים.

עו״ד אבי אמר: ״אני מברך על התוצאה. מקווה שהפרקליטות לא תגיש ערעור כי אם יוגש כזה, התוצאה ידועה מראש, אלחם כפליים״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות