fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשות המסים תפשוט בחודשיים הקרובים על עסקים באזור הצפון

הרשות קוראת לחייבי מס להסדיר חובותיהם. במבצע באזור נצרת נגבו כ-3 מיליון שקלים מחייבים

במהלך החודשיים הקרובים ייערכו בכל אזור הצפון פעולות אכיפה של רשות המסים על עסקים. לדברי פקיד שומה נצרת משה ניסן, שנבחר לעמוד בראש המבצע באזור, המבצע יכלול פעולות אכיפה והוצאה לפועל לחייבים, חקירת סרבני מס, ביקורות מעמיקות בעסקים, לרבות ביקורות ניהול ספרים בכל היישובים בתחומי השיפוט של משרדי נצרת, עפולה, טבריה, צפת, עכו וחיפה. ניסן, קורא לחייבי מס באזור הצפון להקדים ולהסדיר את חובותיהם ובכך להימנע מאי הנעימות הכרוכה מפעולות אכיפה שייערכו.

בביקורות שנערכו בשבוע האחרון על ידי משרד מס הכנסה נצרת באתרי בנייה בגוש משגב, נתפסו קבלן לעבודות גינון, שבבדיקת היומן הקלנדרי שלו התברר כי לא רשם 400 שקלים שקיבל מלקוחה וגם קבלן לעבודות עץ, שלא טרח לפתוח תיק ברשות ואינו מנהל ספרים.

מבקרי מס הכנסה שיצאו לשטח, ערכו כ-90 ביקורות בעסקים בתחום השיפוט של המשרד, הן באזורים העירוניים והן באזורים הכפריים. המבקרים מצאו ב-21.5% מהביקורות כי בעלי העסקים לא רשמו הכנסות בספרי העסק. בין העסקים: חנות למתנות, חנות לממתקים וחנות לממכר דגים מנצרת עלית, חנות פרחים מנצרת, מינימרקט בכפר כנא, חנות בגדים בטמרה ועוד.

במקביל לביקורות בעסקים, בוצעו פעולות חקירה נגד 40 סרבני העברת ניכויים ומקדמות וכן פעולות אכיפה נגד חייבים, במהלכן נתפסו 13 כלי רכב ונגבו כ-3 מיליון שקלים.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל רשות המסים, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות