fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכבת אופניים חשמליים נפגעה בתאונת דרכים

אישה שרכבה על אופניים חשמליים נפגעה מאוטובוס בדרך עכו. המשטרה פתחה בחקירה
תאונת דרכים בין אוטובוס לרוכבת אופניים. צילום: דוברות מד"א

היום, חמישי, מעט אחרי השעה אחת בצהריים אירעה תאונת דרכים בדרך עכו בקרית ביאליק. רוכבת אופניים חשמלייפ כבת 65, נפגעה מאוטובוס ונסיבות התאונה עדיין נחקרות. חובשים ופראמדיקים של מד״א העניקו לה טיפול רפואי ופינו  אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני עד קשה עם חבלת ראש וגפיים.

חובשים בכירים במד״א חי סויסה ואלון רז מספרים: ״כשהגענו למקום ראינו את רוכבת האופניים שוכבת על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה, מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים וחבישות, העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבה יציב".

אלעד תומר חובש באיחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רוכבת אופניים ואוטובוס. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכבת האופניים שסובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר בינוני עד קשה".

כמה שעות לפני כן הוזעקו צוותים של מד"א לאתר בנייה ברחוב אלכסנדר זייד בקרית חיים בעקבות הודעה על פועל כבן 45 שנפל מפיגום. הוא פונה לבית החולים רמב״ם במצב בינוני עם חבלות בגב ובגפיים התחתונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות