fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין פתחה קבוצת ווטסאפ "מי ערה?" להגברת מודעות בנושא הטרדות מיניות

קמפיין חדש "מי ערה?" ביוזמת מועצת הנוער בקרית מוצקין בנושא הטרדות מיניות ולהגברת ביטחונן של הנשים זכה לערכה ותמיכה מראש העיר חיים צור
מי ערה? תמונה: מחלקת דוברות עיריית קרית מוצקין
מי ערה? תמונה: מחלקת דוברות עיריית קרית מוצקין

מועצת הנוער בקרית מוצקין יצאו בקמפיין חדש בנושא הטרדות המיניות וזאת על מנת להגביר את המודעות לביטחונן של נשים, תחת הסלוגן "מי ערה?" 

הקמפיין זכה לערכה ותמיכה מראש העיר חיים צורי, שאמר: "זוהי יוזמה מבורכת". 

לפי סקר מאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית עולה, כי אחת מכל שלוש נשים תותקף מינית במהלך חייה. מסקר זה, אשר מדד בין השאר גם את תחושת הביטחון של הנשים בישראל עולה, כי אחוז גבוה מהנשים חיות בחרדה מתמדת מפני תקיפה מיניות.

"מי ערה?"

מועצת הנוער העירונית של קרית מוצקין, פתחה קבוצת ווטסאפ עבור נשים, על מנת להגביר את תחושת הביטחון במרחב הציבורי ולהעניק תמיכה ועזרה בזמן שהן חשות לא מוגנות, כמו לצעוד הביתה לבד ברחוב וכל זה בשליחת הודעת ווטסאפ "מי ערה?" וכל אחת בקבוצת הנשים שפנויה תלווה את הפונה עד הגעתה לביתה בבטחה.  

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ "מי ערה?": 053-9635956

ראש העיר, חיים צורי, שיבח את היוזמה היצירתית של הדור הצעיר במוצקין: “אני גאה בעשייה של מועצת הנוער העירונית, שפועלת ויוצרת תכנים חשובים וערכיים ברמה בינלאומית”. 

אולי יעניין אותך: יוזמה מבורכת: שכונת משכנות האמנים בקרית מוצקין הרבה יותר נקייה עכשיו

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק של 'הד הקריות' .

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות