fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק פותחת ארבעה בתי ספר יסודיים לבחירה מבוקרת

בתי הספר מיתרים, ביאליק, פסגות וקדימה ייפתחו בשנת הלימודים הבאה להרשמה לכיתה א' שלא לפי אזורי הרישום
מרחב למידה בבית ספר בקרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה

בשנים האחרונות עברו בתי ספר יסודיים בקרית ביאליק הליך מעמיק של קביעת ייחודיותם, כאשר כל צוות חינוכי בחר להדגיש את התחומים בהם בית הספר מבקש להתמקצע.

בשנת הלימודים הקודמת הופעל פיילוט של פתיחת שני בתי הספר, מיתרים וביאליק, לבחירה מבוקרת לרישום תלמידי כיתות א' והשנה התרחב המיזם לבתי הספר פסגות וקדימה.

ההורים שילדיהם עולים לכיתה א' יכולים לבחור שלא לשלוח את ילדיהם לבית ספר "עוגן" בהתאם למקום מגוריהם, אלא לרשום את הילד לאחד מבתי הספר שנפתחו לבחירה. בכדי לחשוף את ייחודיותם ואת נקודות החוזק, יקיימו בתי הספר שנפתחו לבחירה ימי חשיפה בזום. כמו כן, השיקה עיריית קרית ביאליק בשיתוף משרד החינוך מידעון רישום לכיתות א' המסביר את ייחודיות בתי הספר ואת הליכי הבחירה.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי: "קרית ביאליק היא עיר עם מערכת חינוך מהמובילות במדינה, הניצבת במקום הראשון בין העיריות בהשקעה לתלמיד. המעבר מגן הילדים לכיתה א' הינו אבן דרך משמעותית בחיי הילדים. קרית ביאליק הצטרפה לתוכנית הבחירה המבוקרת שמקדם משרד החינוך מתוך אמונה בחשיבות התאמת בית הספר לצרכי הילד. על מנת להעצים את חוויית הלמידה ו"לתפור חליפה אישית" לכל תלמיד, בתי הספר בעיר עברו תהליך מעמיק של בניית ייחודיות. אני מאמין כי בשיתוף פעולה עם ההורים, צוותי ההוראה של בתי הספר והמנהלים נמשיך להצעיד את מערכת החינוך העירונית קדימה. לא בכדי מועמדת מערכת החינוך של עירנו לפרס החינוך היישובי הארצי בפעם השנייה".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות