fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: נערה הצמידה סכין לגרונה של תלמידה

הרקע: ויכוח על הפעלת המזגן בכיתה. התלמידה התוקפת נמצאת במעצר בית
(צילום: אושרת שטיינברג -קרן)

תלמידה מתיכון בקריות נמצאת במהלך השבוע האחרון במעצר בית לאחר שתקפה תלמידה אחרת בסכין יפנית. המקרה אירע בשבוע שעבר בעקבות ויכוח על הפעלת מזגן בכיתה. נגד התלמידה התוקפת הוגשה תלונה במשטרה והיא כעת במעצר בית, לתלמידה הנתקפת לא אירע דבר.

(צילום: אושרת שטיינברג -קרן)

במהלך אחת ההפסקות החל ויכוח בין התלמידים אם להפעיל את המזגן על חימום או לא. אחת התלמידות הלוקה בבעיות נשימה ועקב כך מטופלת בסטרואידים ניתקה מהחשמל את המזגן מכיוון שאינה יכולה לנשום כאשר מזגן פועל על חום.

חלק מהתלמידים בכיתה שהעדיפו את המזגן דלוק החלו להתעמת עימה עד אשר אחת התלמידות מהכיתה ניגשה אל המזגן בכדי לחברו לחשמל ולהפעילו. התלמידה הזהירה את התלמידה שלא תפעיל את המזגן אך זו המשיכה בשלה.

מבלי שאיש יבין איך, שלפה התלמידה סכין יפנית מקלמרה שישב על השולחן, תפסה את התלמידה שרצתה להפעיל את המזגן והצמידה את הסכין לגרונה, עוד לפני שמישהו הספיק למצמץ ולמרבה המזל בדיוק באותו הרגע ממש נכנסה המורה לכיתה, ראתה את שמתרחש והפרידה בין השתיים.

מנהל בית הספר, זימן באופן מיידי את התלמידה התוקפת לחדרו בכדי להבין במה מדובר ולאחר שערך עימה שיחה הגיש נגדה תלונה במשטרת ישראל. התלמידה שהותקפה חזרה לספסל הלימודים כבר למחרת היום, ללא פגע.

התלמידה שתקפה, מושעית לעת עתה מהלימודים בבית הספר ולא ידוע מתי תחזור לספסל הלימודים אם בכלל. מנהל בית הספר: "מדובר במקרה חמור שאנו מוקיעים מתוכנו, למזלנו לא נגרם לאיש נזק, כרגע הנושא מטופל בידי משטרת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות