fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קנס לחנות בגדים שפעלה בניגוד להוראות לשעת חירום

בבדיקת חנות ביגוד בחוצות המפרץ, עלה כי החנות נפתחה על אף הסגר ועל אף שבעליה הוזהר יום קודם לכן לבל יפתח, מאחר שהחנות איננה מוגדרת בהנחיות כמקום חיוני
נגיף הקורונה
נגיף הקורונה. אילוסטרציה: פיקסאביי

סגירה של חנות בגדים בחוצות המפרץ

אכיפת הקורונה: משטרת זבולון הורתה על סגירה של חנות בגדים שפעלה במתחם חוצות המפרץ לאחר שהתברר כי החנות פעלה בניגוד להנחיות לשעת חירום במהלך הסגר.

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה יזומה שמבצעת משטרת זבולון בבתי עסק בתחום שיפוטה, לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, ערכו אתמול  שוטרי תחנת זבולון ביקורת בעסקים באזור הקריות.

בבדיקת חנות בגדים במתחם חוצות המפרץ, עלה כי החנות נפתחה על אף הסגר ועל אף שבעליה הוזהר יום קודם לכן לבל יפתח, מאחר שהחנות איננה מוגדרת בהנחיות כמקום חיוני.

בשל הנסיבות ובהתאם להנחיות, השוטרים רשמו לבעל החנות קנס בסך 5000 שקלים והורו לו על סגירה של החנות. הוא זומן לשימוע בתחנת משטרת זבולון.

מהמשטרה נמסר כי היא רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעת חירום ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות, למען שלום הציבור.

החל ממחר: סגר כללי

החל ממחר, שישי, בשעה 14:00 בצהריים, יחול סגר כללי עד יום שישי, 25 בספטמבר. התקנות עליהן החליטה הממשלה: סגירת כל מקומות העבודה, למעט מקומות עבודה חיוניים שיפעלו על פי תקנות שיאושרו; סגירת השווקים. חנויות לממכר מזון ופארם ונותני שירות חיוני יורשו להמשיך לפעול. הגבלת מרחק יציאת מהבית עד 1000 מטר, מלבד סיבות שיאושרו; תפילות והפגנות יתאפשרו במרחב הפתוח בלבד עד 20 אנשים וברדיוס של עד 1000 מטר ממקום המגורים (לגבי הפגנות – ההחלטה כפופה לתיקון חקיקה בכנסת); בתי הכנסת יהיו סגורים בתקופת הסגר, למעט תפילות ביום הכיפורים בהתאם למתווה שאושר. התחבורה הציבורית תפעל במתכונת מצומצמת. סגירת כל ענפי הספורט למעט משחקים בינלאומיים רשמיים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות