fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נער ונערה שהפרו בידוד נקנסו ב-5000 שקלים כל אחד

הנער נמצא בקרית ים, ואילו הנערה בפארק בקרית ביאליק. על פי הוראות לשעת חירום נרשם לכל אחד מהם קנס בגובה 5000 שקלים והם נדרשו לשוב לביתם
קורונה | צילום: pixabay.com

נער ונערה, כבני 16 מהקריות, שניהם מחויבי בידוד לאחר שנחשפו לחולה קורונה, נמצאו על ידי שוטרי תחנת זבולון כשהם מחוץ לביתם. נגד כל אחד מהם נרשם קנס של 5000 שקלים.

מהמשטרה נמסר, כי במסגרת המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, ערכו שוטרי תחנת זבולון במהלך סוף השבוע פעילות יזומה המתמקדת בפיקוח ומעקב אחר הנחיות משרד הבריאות.

הנער נמצא בקרית ים, ואילו הנערה בפארק בקרית ביאליק. על פי הוראות לשעת חירום נרשם לכל אחד מהם קנס בגובה 5000 שקלים בגין הפרת חובת הבידוד והם נדרשו לשוב מיד לביתם. במקביל, לרישום הדוח הודיעה המשטרה להוריהם של הקטינים על המקרה, שכן נראה כי ההורים הם אלו שיישאו בתשלום הקנס.

על פי נתוני המשטרה נרשמו ביממה האחרונה 3351 דוחות על הפרת תקנות הסגר. מרבית הקנסות, 2,222, ניתנו בגין יציאה ממקום המגורים לפעולה או למטרה שאינה מותרת. 937 מהדוחות חולקו על אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי ו-57 בשל הפרת חובת בידוד.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות