fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: לפחות שבעה גני ילדים נסגרו בגלל קורונה

גני ילדים בקרית אתא נסגרו לאחר שהתגלו בהם חולים בנגיף הקורונה הן בקרב הצוות החינוכי והן בקרב הילדים. ההורים חוששים מהתפשטות הנגיף לגנים נוספים
נגיף הקורונה
נגיף הקורונה. אילוסטרציה: פיקסאביי

לפחות שבעה גני ילדים בקרית אתא נסגרו בעקבות נגיף הקורונה. שלושה גני ילדים נסגרו אתמול, שלישי, וארבעה גני ילדים נוספים נסגרו היום, רביעי. בחלק מהגנים התגלה הנגיף בקרב הצוות החינוכי ובחלק בקרב ילדי הגן.

מנתונים שפרסם הערב משרד הבריאות עולה, כי כל הקריות רשמו עלייה במספר חולי קורונה, אולם בקרית אתא נרשמה העלייה החדה ביותר: 70 חולי קורונה מאומתים במצטבר ו-44 חולים פעילים. כל ילדי הגנים שנסגרו נשלחו לבידוד ביתי.

לנתונים העדכניים

לא רק התחלואה בקורונה בעלייה בקרית אתא, גם מפלס החרדה של ההורים עלה ביומיים האחרונים. לאחר שנודע כי גני ילדים בקרית אתא נסגרו, אמרה אחת האימהות: "אני חוששת לא רק למשפחה הגרעינית שלי אלא גם להורים המבוגרים של בעלי ושלי. קשה לנו לקבל תשובות מדויקות והפחד שלי שזה יתפשט לעוד ועוד גני ילדים, כי בסך הכל גני הילדים קרובים מאוד האחד לשני".

יעקב פרץ: זוהי שעת מבחן

בדף הפייסבוק של העירייה כתב ראש העירייה, יעקב פרץ: "תושבים יקרים, במהלך הימים האחרונים אנו עדים לגידול משמעותי בתחלואה בקורונה בארץ, באזור חיפה והקריות ובקרית אתא. אנו עומדים בקשר הדוק עם משרד הבריאות באשר לצורך לערוך בדיקות במספר מוקדים בעיר בדגש על אוכלוסיות מבוגרות ומוסדות החינוך. ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה מחייבת כל אחת ואחד מאיתנו לשים לב ולקיים את ההנחיות מבלי להקל ראש, בשמירת מרחק, בחובה לעטות מסיכה ובשמירה על היגיינה. זוהי עת מבחן. בשכונות ואזורים בארץ החלו בביצוע סגרים ואזורים נוספים נמצאים במעקב לפני כניסה לסגר. שמרו על עצמכם ועל שלום יקירכם, הקפידו על ההנחיות וביחד ננצח".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות