fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: שריפה פרצה הערב בחדר החשמל במפעל שמן

השריפה פרצה בחדר טרנספורמציה ששייך לחברת החשמל. הושגה שליטה על האש. אין נפגעים בנפש, נזק כבד נגרם למתקן
שריפה במפעל שמן במפרץ חיפה | צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
שריפה במפעל שמן במפרץ חיפה | צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף

הערב, מוצאי שבת, התקבלה בשירותי כבאות והצלה הודעה על שריפה במפעל שמן במפרץ חיפה. שבעה צוותי כיבוי, בפיקודו של להב ערן וייצמן, שהוזנקו למקום הבחינו בבעירה חזקה ועשן הבוקעים מתוך חדר טרנספורמציה ששייך לחברת החשמל.

לוחמי האש נערכו עם זרנוקי קצף ומטפי אבקה, אך המתינו עם פעולות הכיבוי עד הגעת נציגי חברת החשמל.

מפקד כבאות והצלה של תחנת חיפה, טפסר משנה יצחק סויסה, שהגיע למקום, מדווח כי הצוותים השיגו שליטה על האש. הם פעלו לכיבוי השריפה בשתי חזיתות שונות ובאמצעות זרנוקי קצף השיגו את השליטה על האש. כעת הם נשארים במקום עד לכיבויה הסופי של האש.

אין נפגעים, אך נזק כבד נגרם למתקן.

תזכורת: בספטמבר בשנה שעברה השתוללה במפעל שמן שריפת ענק, סמוך לכניסה הצפונית לנמל. במקום פעלו כוחות כיבוי רבים מתחנת חיפה שהסתייעו בכוחות מתחנות זבולון וחדרה. אז בער במפעל מחסן עם 80 טונות של שמן וצוותי הכיבוי נאבקו בלהבות במשך שעות ארוכות.

חודשיים לאחר מכן, בנובמבר, שוב פרצה אש במפעל, הפעם במתקן המשמש להכנת מזון לבעלי חיים. לוחמי האש תיחמו את המתקן בתותחי מים, ורק לאחר מכן עברו לתקיפה ישירה של האש במתקן. לאחר שלוש שעות דווח על שליטה באש.

בשני המקרים הללו לא היו נפגעים בנפש, אך נזקים כבדים נגרמו למתקני המפעל.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות