fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפצע באצבעו ויקבל פיצוי

פועל במפעל לייצור קרטון שנפצע באחת מאצבעותיו יקבל פיצויים של יותר מ-150 אלף שקלים
עו"ד סאמי אבו ורדה. צילום: יח"צ

תושב האזור שנפצע במהלך עבודתו באחת מאצבעותיו יקבל פיצויים מהמפעל שבו עבד, במסגרת הסכם פשרה עם חברת הביטוח של המפעל.

העובד, בסוף שנות ה-40 לחייו, עבד כמכונאי בתיקון ושימור מכונות במפעל לייצור קרטון. לפני כשנה, במהלך משמרת ערב הוא נקרא לתקן מכונה לעטיפת ניילון שנתקעה. תוך כדי ניסיונו לשחרר את הגלגל התקוע, החליק הגלגל ופגע בידו השמאלית. בבית החולים לשם הועבר נמצא כי הוא סובל מחתכים באחת האצבעות. הוא עבר ניתוח לתפירת הגיד ולמחרת שוחרר לביתו.

העובד עבר בהמשך טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק והתלונן כי למרות הטיפולים האצבע שנפגעה מתקשה לתפקד. המקרה הוכר כתאונת עבודה על ידי המוסד לביטוח לאומי. וועדה רפואית קבעה לו 7 אחוז נכות לצמיתות.

באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לנזקי גוף וביטוח לאומי, הגיש העובד לבית משפט השלום בחיפה, תביעת נזקי גוף נגד הנהלת המפעל שבו עבד וטען בין השאר לרשלנות המפעל אשר גרמה לפציעתו.

בהסכם פשרה, אליו הגיעו הצדדים, מבלי להודות באחריות למקרה, נקבע כי חברת הביטוח של המפעל תשלם סך של 160,000 שקל בנוסף לדמי הפגיעה שקיבל העובד מהביטוח הלאומי. ההסכם קיבל תוקף של פסק דין.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות