fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד הפנים לא אישר את המינוי של היועץ המשפטי של קרית מוצקין

ועדת השירות של משרד הפנים הודיעה כי לא אישרה את המינוי של עו"ד בועז סטלקול ליועץ המשפטי של עיריית קרית מוצקין, לאחר שמועצת העיר אישרה זאת
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

בחודש מארס האחרון אישרה מועצת העיר בקרית מוצקין את מינוי של עו"ד בועז סטלקול, 45, לתפקיד היועץ המשפטי של העירייה. היום (רביעי) נמסר ממשרד הפנים כי מינויו של סטלקול לא אושר על ידי ועדת השירות ולפיכך הוא לא ייכנס לתפקיד.

עיריית קרית מוצקין הוציאה מכרז לתפקיד היועץ המשפטי לאחר שעו"ד בן ציון מלכה, שמכהן כעשרים שנה בתפקיד זה הודיע על פרישתו. עו"ד סטלקול נבחר מבין שמונה מועמדים ומינוי הובא בפני מועצת העיר שאישרה אותו ברוב קולות מול התנגדות של סיעת רוח חדשה במוצקין.

מינויו של סטלקול היה טעון אישור של משרד הפנים וסיעת רוח חדשה במוצקין שלחה מסמכים המצביעים על קשריו של סטלקול לעירייה ומהווים ניגוד עניינים לכאורה המונע ממנו לכהן בתפקיד הדורש ניקיון כפיים. על פי אותם מסמכים עולה כי עו"ד סטלקול שימש כיועץ של ראש העירייה בבחירות המקומיות. עוד עולה כי אחיו של עו"ד סטלקול היה מנהל אגף בעירייה ושמו נקשר לפרשת מאגרי המידע של העירייה. עו"ד סטלקול מסר להד הקריות כי הוא לא קיבל הודעה על אי מינויו וכשיקבל הודה הוא יתייחס אליה.

יצויין כי מלבד התואר המכובד של יועץ משפטי לעירייה, תפקיד זה גם מגיע עם משכורת גבוהה. על פי הממונה על השכר במשרד האוצר עלות שכרו החודשי של היועץ המשפטי של העירייה מגיעה לכ-60 אלף שקלים. בתגובה הרשמית של משרד הפנים נמסר: "המינוי של עו"ד בועז סטלקול לתפקיד יועמ"ש עיריית קרית מוצקין לא אושר בוועדת השירות". מעיריית קרית מוצקין נמסר כי בכוונת העירייה לערער על החלטת משרד הפנים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות