fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגש מפתיע עם סבתא במתחם החיסונים

עליזה בן סימון, אחות בכירה בכללית, חיסנה את נכדתה ובתה במתחם החיסונים בזבולון ובהזדמנות זו נפגשה עמן לראשונה מאז שהחל הסגר.
עליזה בן סימון מחסנת את נכדתה נגד הקורונה | צילום: דוברות כללית
עליזה בן סימון מחסנת את נכדתה נגד הקורונה | צילום: דוברות כללית

זריקה היא לא תמיד אירוע משמח, אך עבור בנות משפחת זינו ובן סימון זו הייתה הזדמנות לא רק להגנה על בריאותן, אלא גם למפגש משפחתי.

ענת ושיראל זינו הגיעו מביתן בנהריה למוקד החיסונים של כללית בקרית בריאות זבולון כדי לקבל חיסון מידי עליזה בן סימון שהיא אחות בכירה בכללית ובמקרה גם האם והסבתא שלהן.

המפגש היה מרגש, גם בגלל החיסון וגם כי בנות המשפחה לא נפגשו מזה מספר שבועות בשל הסגרים ומאחר והסבתא גרה בקריות.

עליזה הסבתא התחסנה בתחילת המבצע כעובדת בריאות וכן בשל גילה (63), כשהחל מתן החיסונים לבני 40 פלוס חוסנה גם בתה ענת (43) שעתה הגיעה לקבל חיסון השני מידי אמה.

הנכדה שיראל, בת 17 ותלמידה בקציני ים שאלה כבר כשהחל המבצע את סבתא אם תוכל לחסן אותה. היא די מסתייגת מחיסונים, אך באשר לקורונה הייתה נחושה להתחסן מוקדם ככל שניתן.

סבתה אמרה שחייבים להמתין להחלטת משרד הבריאות ורק כשבני גילה יוכללו בקבוצת יעד, תוכל לחסן גם את הנכדה. אכן, ברגע שהוחלט לחסן את בני גילה מיהרה שיראל לתאם עם סבתה את מועד החיסון.

עליזה מאיישת, בנוסף על תפקידה כאחות אחראית מחלקת אורולוגיה בזבולון, את מוקד החיסונים וכך הגיעו שיראל וענת לקבלת החיסון.

שיראל העדיפה להגיע מנהריה לקריות כי רק כשסבתה מחסנת אותה היא מרגישה בטוחה ואכן החיסון עבר בקלות. "ממש לא הרגשתי את הדקירה – אין כמו סבתא!".

כולן מחכות כבר להשלמת החיסון השני של שיראל בעוד כ-3 שבועות ואז לאחר מספר ימים, כשכולן מחוסנות יוכלו לשוב ולהיפגש.

שיראל מקווה שבקרוב תוכל להיפגש עם חברים, לחזור ללימודים ללא לזום וכמובן לחבק את סבא וסבתא. הן מדגישות שהן רואות חשיבות רבה בקבלת החיסון לא רק ברמה האישית, אלא  גם כצעד חשוב לבריאות הכלל.

"היה כיף", הן מסכמות את מפגש החיסונים שלהן שבוודאי ייזכר במיתולוגיה המשפחתית ויסופר גם לדורות הבאים.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות