fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת חדשה למחלקה הגסטרואנטרולוגית של כללית בזבולון

המחלקה הגסטרואנטרולוגית של כללית במרפאות זבולון בקריון, עברה לניהולה של ד"ר רעות לוצקי. מבוצעות כ-14 אלף בדיקות קולונוסקופיה ואנדוסקופיה בשנה ועובדים בה גם רופאי גסטרו לילדים
ד"ר רעות לוצקי | צילום: דוברות כללית
ד"ר רעות לוצקי | צילום: דוברות כללית

המחלקה הגסטרואנטרולוגית של כללית במרפאות זבולון בקריון עברה לניהולה של ד"ר רעות לוצקי, לאחר שנים רבות בהן נוהלה על ידי ד"ר לילי מרדלר לנדמן.

ד"ר רעות לוצקי היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית, עשתה סטאז' בבית החולים העמק, ולאחריו התמחתה ברפואה פנימית. בהמשך עשתה תת התמחות בגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד בבית החולים כרמל. ד"ר לוצקי מתמחה בעיקר בבעיות תזונה מורכבות, לרבות הזנה תוך ורידית.

במחלקה בניהולה של ד"ר לוצקי צוות של שמונה גסטרואנטרולוגים למבוגרים ושני רופאי גסטרו ילדים. כל הרופאים מומחים, רובם עובדים גם בבתי חולים באזור. במחלקה מבוצעות כ-14 אלף בדיקות קולונוסקופיה ואנדוסקופיה בשנה, בעזרת ציוד חדיש ומתקדם, פעולות ובדיקות המבוצעות כרגיל רק בבתי חולים.

כמו כן, בצוות 10 אחיות בניהולה של רחל גלעד. במחלקה פועלות מרפאות מתמחות במחלות מעי דלקתיות וכן מרפאת תזונה הכוללת גם דיאטנית ואחות נותנת בה הדרכה לטיפולים ביולוגיים.

לד"ר לוצקי מסר ברור לציבור: בצעו בדיקת קולונוסקופיה, כשהיא מומלצת על ידי הרופא, כי זו בדיקה שיכולה להציל חיים.

ד"ר רעות לוצקי, בת 46, נשואה + 3, תושבת יקנעם המושבה. בזמנה הפרטי אוהבת מאוד לקרוא, והרבה פחות מכך, לבשל, היא מודה בחיוך.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות